اطلاع رسانی پیامکی به همه مسافران قم، مراسمی در جمکران برگزار نمی شود خبرنگاران

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، استاندار قم دستور داد پیامکی مبنی بر عدم برگزاری مراسم در مسجد مقدس جمکران به دلیل محدودیت های کرونایی برای همه مسافران وارد شده به استان قم ارسال شود.

اطلاع رسانی پیامکی به همه مسافران قم، مراسمی در جمکران برگزار نمی شود خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تکنولوپ، بهرام سرمست در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره مصوبه عدم برگزاری مراسم تجمعی در جشن های نیمه شعبان سال جاری بویژه در مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: همچنان که برگزاری هر نوع مراسم تجمعی در اماکن متبرکه استان ممنوع است، باید فضای شهری متناسب با این مناسبت عظیم و عظیم آذین بندی شود تا همه فضای شهر تداعی این عید بسیار مهم را داشته باشد.

وی در ادامه از مدیرعامل مخابرات استان خواست تا پیامکی برای همه خودرو های وارد شده به قم طی امروز و فردا ارسال شود تا مسافران از عدم برگزاری مراسم نیمه شعبان در اماکن متبرکه بویژه مسجد مقدس جمکران آگاه باشند.

همچنین در این نشست محمد حاج عینی با بیان این که مشکل فنی برای ارسال پیامک های گسترده وجود ندارد یادآور شد: لازم است تا این مسئله با هماهنگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و کسب مجوّز ضروری از نهاد های عالی ابلاغ شود.

حاج عینی اضافه کرد: تنها در صورت صدور این مجوّز و ابلاغ آن است که 3 اپراتور تلفن همراه موظف به اجرای آن خواهند بود و از این رو تلاش خواهیم کرد تا حسب دستور استاندار محترم، هماهنگی های لازم در این زمینه بویژه از طریق دبیرخانه ستاد کرونا استان انجام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اطلاع رسانی پیامکی به همه مسافران قم، مراسمی در جمکران برگزار نمی شود خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاع رسانی پیامکی به همه مسافران قم، مراسمی در جمکران برگزار نمی شود خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید