آهنگریان: در پی دومین طلای بازی های آسیایی هستم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، ملی پوش ووشوی ایران گفت: خیلی دوست دارم دومین طلای بازی های آسیایی خودم را در خاک چین کسب کنم.

آهنگریان: در پی دومین طلای بازی های آسیایی هستم

عرفان آهنگریان در گفت وگو با وبلاگ تکنولوپ، درباره پیگیری اردوهای تیم ملی ووشو برای حضور در بازی های آسیایی 20222 هانگژو شرح داد: خدا راشکر که بعد از دو سال تعطیلی ووشو بخاطر کرونا الان دوباره برای بازی های آسیایی اردو داریم. مسابقاتی چون کشورهای اسلامی و المپیک دانشجویان دنیا نیز پیش رو هستند که پیش از بازی های آسیایی برگزار خواهند شد و آن مسابقات را هم مد نظر داریم.

او ادامه داد: به احتمال زیاد قبل از عید دو اردوی دیگر هم خواهیم داشت و به میزبانی فدراسیون اردوهای خود را پیگیری خواهیم کرد. از الآن تمرینات زیر نظر کادرفنی انجام می گردد و خدا را شکر همه چیز خوب است. فعلا با همین شرایط پیش می رویم تا بعد از فشار تمرینات بیشتر گردد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2022 جاکارتا، درباره نفرات نو حاضر در اردو نیز گفت: نیروهای جوان تر و کم تجربه تری به وسیله مسابقات قهرمانی کشور انتخاب و به اردوها اضافه شده اند که از انگیزه بالایی نیز برخوردار هستند. احتیاج دارند خودشان را اثبات نمایند تا فدراسیون در سال های آینده از آن ها به عنوان جایگزینانی برای نفراتی چون ما استفاده کند. احتیاج است که بیشتر کوشش نمایند و امیدوارم به موفقیت های بزرگی برسند.

او در پاسخ به این سوال که آیا کشورهای دیگری هم اردوهای خود را برای بازی های آسیایی آغاز نموده اند؟ شرح داد: شخصا اطلاع خاصی ندارم، اما معمولا کشورها اردوهای خود را شش تا هفت ماه مانده به مسابقات آغاز می نمایند که ما سنت شکنی نموده و این دوره زودتر از قبل تمرینات را پیگیری می کنیم.

آهنگریان درباره نبود حسین اوجاقی در کنار تیم به عنوان سرمربی نیز گفت: استاد حسین اوجاقی بزرگ ما هستند و از نظر فنی سرآمد هستند که سال جاری به علت مشغله نتوانستند با تیم باشند، اما بنده با استاد دهقان ارتباط خوبی دارم و استاد امیر اوجاقی هم به کادر مربیگری اضافه شده اند که شرایط مناسبی را فراهم نموده اند. با توجه به اینکه چند سالی اردوی تیم جوانان با بزرگسالان بود دورادور استاد امیر اوجاقی را هم می شناختیم و مسئله ای نیست.

ملی پوش ساندای ایران، درباره شرایط قرنطینه و پروتکل های بهداشتی در اردو نیز گفت: در فدراسیون قرنطینه هستیم و کسی حق خارج شدن از آموزشگاه را ندارد. افراد دیگر هم نمی توانند از بیرون وارد تمرینات شوند. قبل و بعد از تمرین ضد عفونی صورت می گیرد وخدا را شکر تا الان تیم مشکل خاصی نداشته است.

او در سرانجام صحبت های خود نیز اظهار کرد: ان شا،الله مردم عزیزمان دعا نمایند تا سال جاری هم بتوانیم مثل بازِ های آسیایی 2018 نتیجه خوبی رقم بزنیم. من هم به شخصه خیلی دوست دارم دومین طلای بازی های آسیایی خودم را در خاک کشور چین و با شکست دادن حریفان چینی کسب کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آهنگریان: در پی دومین طلای بازی های آسیایی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آهنگریان: در پی دومین طلای بازی های آسیایی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید