افشاگری مدل پیشین از ماجرای اوپن آمریکا ، روایت تازه از آزار جنسی ترامپ در 23 سال پیش

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، ماجرا دیگر تکراری شده و کسی از شنیدن آن غافلگیر نمی گردد اما حال همه دارد بد می گردد از دانستن اینکه رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر به یک مورد آزار جنسی متهم شده است.

افشاگری مدل پیشین از ماجرای اوپن آمریکا ، روایت تازه از آزار جنسی ترامپ در 23 سال پیش

به گزارش وبلاگ تکنولوپ به نقل از گاردین، تازه ترین اتهام فساد اخلاقی دانلد ترامپ مربوط به ایمی دوریس است؛ یک مدل پیشین که در رقابت های تنیس اوپن آمریکا در 1997 با ترامپ آشنا شده و رئیس جمهوری امروز آمریکا همان جا در یک موقعیت مناسب به زور او را دستمالی نموده است. دوریس جوان از آن اتفاق با مادر و یکی از دوستانش و بعدها با یک درمانگر حرف زده و همه آنها ماجرا را تایید نموده اند.

دوریس یکی از بیش از 10 زن است که ترامپ را به آزار جنسی متهم نموده اند و البته بیش از 30 زن دیگر هم گفته اند رئیس جمهوری آمریکا با آنها رفتار نامناسب جنسی داشته است. روایت همه این زنان هم از ماجرای رویارویی شان با این آزارگر جنسی تقریبا یکسان و مشابه است: ترامپ آنها را به زور گرفته، بدنشان را دستمالی نموده و کوشیده با نزدیک کردن لب هایش به صورت قربانی ها یک بوسه ناخواسته و زورکی هم بگیرد.

حالا بهتر است ماجرا را از زبان خود ترامپ در یک اعتراف ناخواسته مربوط به سال 2005 بشنویم؛ جایی که او با افتخار از این بوسه های زورکی به بیلی بوش گفته است: می دانی، من ناخودآگاه جذب خوشگل ها می شوم و آغاز می کنم به بوسیدن شان. مثل یک آهن ربا. فقط بوسه. حتی یک لحظه هم درنگ نمی کنم. وقتی هم تو یک ستاره باشی، آنها اجازه می دهند هر کاری می خواهی بکنی... هر کاری که دوست داشته باشی...

تازه ترین روایت مشابه از ماجرایی که ترامپ شخصا به ارتکاب آن اعتراف نموده، مربوط به ایمی دوریس است؛ 23 سال قبل در رقابت های تنیس اوپن آمریکا و این بار به اندازه کافی عکس و تصویر هم از حضور دوریس و ترامپ کنار هم وجود دارد. نکته اینجاست که یک رئیس جمهوری متجاوز از فاش شدن این ماجراها نه تنها نگران نیست، بلکه طرفدارانش بهترین راه را برای فرار یافته اند: همه را انکار و سپس قربانی را سرزنش کن.

ایمی دوریس و نامزدش کنار دانلد ترامپ در رقابت های تنیس اوپن آمریکا 1997

وکلای ترامپ در این مورد هم همان راه را رفته و به خبرنگار گاردین که ماجرای دوریس را افشا نموده گفته اند روایت این مدل پیشین چندان هم معتبر نیست، چرا که ایمی پس از آن اتفاق باز هم کنار ترامپ دیده شده است. رئیس جمهوری آمریکا آن موقع هم مردی قدرتمند و از دوستان نزدیک نامزد دوریس بود. همه می دانند بسیاری از قربانیان آزار جنسی تا چند روز گیج و منگ هستند و اینکه کنار آزارگر خود بنشینند، دلیل این نمی گردد که از آنچه اتفاق افتاده راضی بوده اند.

با اینکه کمتر از یک روز از ماجرای افشاگری ایمی دوریس درباره آزار جنسی 23 سال پیش ترامپ می گذرد، طرفداران رئیس جمهوری آمریکا در شبکه های اجتماعی راه افتاده و این مدل پیشین را به دروغگویی متهم نموده اند. در این میان، آنکه بیش از همه آسیب می بیند فرد افشاگر است و خانواده ای که باید پیامدهای این شجاعت و فاش گویی را بپذیرند. بی تردید این افشاگری ها به ترامپ در راه رسیدن دوباره به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری خدشه وارد نمی کند.

حالا دیگر بسیاری از زنان آمریکایی می دانند که افشای آزارهای جنسی به آزارگران آسیب نمی رساند، به ویژه اگر آن فرد رئیس جمهوری آمریکا باشد. با این حال و حتی اگر ترامپ بدون نگرانی از پیامدهای حقوقی آزارهایش چهار سال دیگر در کاخ سفید بماند، نمی تواند از پیامدهای اجتماعی این افشاگری ها در امان باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "افشاگری مدل پیشین از ماجرای اوپن آمریکا ، روایت تازه از آزار جنسی ترامپ در 23 سال پیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری مدل پیشین از ماجرای اوپن آمریکا ، روایت تازه از آزار جنسی ترامپ در 23 سال پیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید