انهدام باند سارقان به عنف پسته و طلا

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از انهدام باند سارقان به عنف پسته و طلا و دستگیری تمام اعضای این باند اطلاع داد.

انهدام باند سارقان به عنف پسته و طلا

به گزارش وبلاگ تکنولوپ کرمان:سرهنگ محمدمهدی کریمی گفت: ششم اردیبهشت ماه سال جاری گزارش سرقت به عنف یک دستگاه خودرو نیسان، مقادیر زیادی پسته و طلا از یک منزل مسکونی در شهر رفسنجان به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.

وی اضافه کرد:بلافاصله ماموران در محل حاضر و در آنالیز های اولیه معین شد، 3 نفر ناشناس با در دست داشتن قمه و با صورت پوشیده وارد منزل شده و با توسل به زور یک دستگاه خودروی نیسان آبی، یک تن پسته و 19 عدد النگوی طلا جمعا به ارزش 10 میلیارد ریال را سرقت نموده اند و از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی توضیح داد:با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری دزدان در دستور کار پلیس نهاده شد و با انجام اقدامات خاص پلیسی و کوشش شبانه روزی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، دزدان شناسایی و در یک عملیات منسجم، هر 3 دزد و یکی از رابطان آنان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه دزدان پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف کردند، توضیح داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و روانه زندان شدند که در این رابطه از شهروندان می خواهیم ضمن توجه به نکات حوزه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا هر گونه عمل مجرمانه موضوع را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "انهدام باند سارقان به عنف پسته و طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند سارقان به عنف پسته و طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید