اولین آمار از تعداد مفقودی های حادثه متروپل: 38 نفر

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، استاندار خوزستان با اشاره به آخرین شرایط جست وجوی پیکر های مفقودان حادثه متروپل گفت: بر اساس آمار اولیه و بنا به اعلام خانواده ها، 38 نفر به ما اعلام مفقودی شده است.

اولین آمار از تعداد مفقودی های حادثه متروپل: 38 نفر

به گزارش ایسنا، صادق خلیلیان در حاشیه حضور در ساختمان متروپل در جمع وبلاگ تکنولوپ اظهار کرد: در جلسه ای که بعد از ظهر دیروز با حضور وزیر کشور برگزار گردید، قرار شد بعد از مقاوم سازی ساختمان در چهار جبهه کار آواربرداری را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این چهار جبهه کاری فعال شده اند و از چهار جهت به منطقه ها حساس رسیده ایم. امیدواریم هر چه سریع تر با توجه به خطراتی که در مورد ریزش متروپل وجود دارد بتوانیم کار آواربرداری را انجام دهیم و پیکر های گرفتار زیر آوار را خارج کنیم.

استاندار خوزستان گفت: بر اساس آمار اولیه و بنا به اعلام خانواده ها، 38 نفر به ما اعلام مفقودی شده است.

خلیلیان ادامه داد: تا به امروز پیکر 29 نفر از زیر آوار خارج شده است. از این 29 نفر، سه پیکر مجهول الهویه هستند. همچنان در حال جست وجو برای پیدا کردن باقی پیکر ها هستیم و تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا درخواست آخرین خانواده ای که ادعا دارد فردی بر اساس مستندات در زیر آوار هست را پیگیری و پیکر ها را خارج کنیم.

وی اضافه کرد: تمام منطقه ها احتمالی که ممکن است این پیکر ها در منطقه حضور داشته باشند را شناسایی نموده ایم و کار آواربرداری بر این نقاط متمرکز شده است.

منبع: فرارو

به "اولین آمار از تعداد مفقودی های حادثه متروپل: 38 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین آمار از تعداد مفقودی های حادثه متروپل: 38 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید