این 4 کار را حتما برای مردان انجام دهید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خواسته های مردان از همسر آینده خود فراتر از ایده آل های سنتی رفته است. به راستی این خواسته ها چیست؟

این 4 کار را حتما برای مردان انجام دهید

مردان در جنبه های عاطفی، جسمی و روحی نسبت به همجنسان خود بسیار متفاوت هستند. پس آنچه یک مرد از زنش می خواهد با مرد دیگر فرق دارد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان خواسته های مردان در رابطه عاطفی می پردازیم.

خواسته های مردان در رابطه عاطفی

مردان به جز ویژگی خانه داری در پی ویژگی های بیشتر و عالی تری در همسر خود هستند. اغلب اوقات زوج ها در حین زندگی در کنار هم از نیازهای شریک زندگی خود آگاه می شوند و یاد می گیرند چگونه به این نیازها رسیدگی کنند.

دلگرم کننده و مثبت اندیش

در زندگی اتفاقات زیادی رخ می دهد. اتفاقاتی که بسیار ناراحت کننده و مشکل ساز است. داشتن یک فرد دلگرم کننده و مثبت اندیش به انسان کمک می کند تا همه مسائل را پشت سر گذاشت. برای مردان، زنانی که همیشه نیمه خالی لیوان را می بینند و دائم در حال غر زدن و شکایت از شرایط و مسائل هستند، به شدت نفرت انگیز هستند. توقعات مردان از همسر خود این است که همیشه به آن ها دلگرمی بدهند و فرد مثبت اندیش باشد. مردان دوست ندارند همسرانشان دائم از همه چیز شکایت کنند و قدردان زحمات آن ها نباشند. قدردانی از همسر یکی از وظیفه های زنان در زندگی مشترک است.

نیاز به تحسین شدن از خواسته های مردان در رابطه عاطفی

یکی از توقعات مرد از همسرش تحسین و تمجید اوست. مردان مشتاق توجه، شناخت و حتی قدردانی هستند. پس هرگز از تشکر کردن و تحسین آن ها دست بر ندارید. این یکی از نیازهای اساسی اوست که می تواند اعتماد به نفس مرد را افزایش دهد. این یک ویژگی طبیعی است. چه کسی دوست ندارد کلمات قدردانی و تحسین را بشنود؟ گاهی می توانید از او با یک نامه یا یک پیامک تشکر کنید و او را برای اینکه همسر یا پدر خوبی است تحسین کنید.

پختن غذای خوشمزه

هر شوهری دوست دارد همسرش یک کدبانو باشد. مردان انتظار دارند یک زن بتواند برای آن ها یک غذای فوق العاده خوشمزه درست کند. کدبانو بودن یک امتیاز است و نبودنش از عشق و احترام مرد نسبت به زن کم نمی کند. اما وقتی زنی بتواند یک غذای لذیذ برای همسرش آماده کند به شدت از سمت شوهرش تحسین می شود. تصور کنید که او به خانه می آید و شما یک غذای عالی برای او آماده کرده اید. آیا استرس او از بین نمی رود. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این مردان فقط رابطه نامشروع می خواهند نه ازدواج سر بزنید.

سخت کوشی از خواسته های مردان در رابطه عاطفی

مردان از زنانی که سخت کوش هستند و برای رسیدن به هدف خود دست از تلاش برنمی دارند بسیار خوششان می آید. زنانی که نسبت به انجام کاری تلاش می کنند و نا امید نمی شوند از نظر مردان عالی هستند. یک زن با اراده و تلاشگر قابل تحسین است.

پایه تفریح

مردان توقع دارند همسرشان همیشه در تفریح ها همراه آن ها باشد. آن ها در پی زنی هستند که هم رفیق و هم شریک زندگی آن ها باشد. اگر مرد شما با ذوق و شادی از شما درخواست کرد با هم به مسافرت بروید، واکنش منفی به او نشان ندهید. شرایط را بسنجید و طبق آن با همسرتان در مورد اینکه کجا بروید و چه زمانی به مسافرت بروید مشورت کنید.

منبع: سایت روانشناسی آویژه

پیشنهاد مطالعه: مطلب ازدواج این دونفر خطرآفرین است! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این 4 کار را حتما برای مردان انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 4 کار را حتما برای مردان انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید