سایلنت پارتنر ، یک ابزار هوشمند برای خاموش کردن صدای خروپف

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که صدای خوروپفتان باعث اذیت اطرافیانتان می گردد؟ قطعا این مسئله خود شما را نیز آزار می دهد و همواره هنگام خواب احساس ناراحتی دارید. تا به حال فکر نموده اید چگونه می توانید صدای خروپف خود را کم کنید یا از بین ببرید. قطعا تا به امروز کارهای مختلفی را انجام داده اید و روش های متفاوتی را امتحان نموده اید. اگر پیروز نشده اید ادامه این مطلب را بخوانید تا با یک ابزار قدرتمند خاموش نماینده صدای خروپف آشنا شوید. بر اساس آمار، حدود 45 درصد از افراد بزرگسال دچار عارضه خروپف هستند. این مسئله هم برای آنان که در خواب خروپف می نمایند و هم برای اطرافیان آن ها کمی ناراحت نماینده می باشد. خصوصا زمانی که در سفر باشید، این مسئله می تواند باعث گردد استراحت درستی نداشته باشید و همواره خسته به نظر برسید. در این بخش قصد داریم ابزاری را به شما معرفی کنیم که برای خاموش کردن صدای خروپف به شما یاری می نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا با سایلنت پارتنر آشنا شوید.

سایلنت پارتنر ، یک ابزار هوشمند برای خاموش کردن صدای خروپف

خروپف و دلایل ایجاد آن

بعضی از عضلات در بدن وجود دارند که راه های هوایی سیستم تنفسی بدن ما را باز نگه می دارند. اگر به دلایل مختلفی این راه های هوایی مسدود شوند، باعث ارتعاش بافت های گلو، بینی و سقف دهان شده و این مسئله باعث ایجاد صدای خروپف می گردد. انسداد راه های تنفسی می تواند به دلایلی مانند پولیپ بینی، احتقان بینی، بزرگی لوزه ها، بزرگی زبان، چاقی (چاقی بیش از حد بافت گردن) و بلندی کام نرم و زبان کوچک ایجاد گردد.

سایلنت پارتنر چیست؟

اگر در پی یک راه مطمئن برای خاموش کردن صدای خروپفتان هستید، می توانید از سایلنت پارتنر (Silent Partner) استفاده نمایید. این ابزار هوشمند با ایجاد یک منطقه سکوت در اطراف شما، صدای ناشی از خروپف را تا حد زیادی خنثی می نماید. این ابزار دارای یک طراحی ساده بوده و از تکنولوژی پتنت sub-wavelength برای خاموش کردن صدای خروپف بهره می گیرد. نحوه استفاده از این دستگاه برای قطع کردن صدای خروپف بسیار ساده است. سایلنت پارتنر را بر روی بینی قرار داده و کمی آن را به سمت داخل فشار دهید. سپس دستگاه را روشن کنید و به راحتی بخوابید. عملکرد این دستگاه نیز بسیار ساده است. سایلنت پارتنر با جمع و تفریق امواج باعث می گردد تا آن ها همدیگر را خنثی نمایند. از این رو شما می توانید خوابی آرام و بی سر و صدایی را تجربه کنید و اطرافیانتان نیز در کنار شما به همراه این خاموش نماینده صدای خروپف آرامش داشته باشند. اگر شما نیز در خواب خروپف می کنید، می توانید دستگاه سایلنت پارتنر را تهیه و همراه دیگر لوازم خود به سفر ببرید. با استفاده از این دستگاه هم خودتان خواب راحت تری خواهید داشت و هم دوستان و همراهانتان از سرو صدای خروپف شما اذیت نمی شوند. در این صورت می توانید سفر خوب و خاطرات قشنگی را برای خود و همسفرانتان بسازید.

منبع: همگردی

به "سایلنت پارتنر ، یک ابزار هوشمند برای خاموش کردن صدای خروپف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایلنت پارتنر ، یک ابزار هوشمند برای خاموش کردن صدای خروپف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید