باخ: تمرکز کمیته بین المللی روی افتتاح بازیهاست نه لغو المپیک

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، نشست کمیته هماهنگی کمیته بین المللی المپیک (IOC) با برگزارکنندگان بازی های المپیک توکیو امروز چهارشنبه به صورت وبینار برگزار گردید.

باخ: تمرکز کمیته بین المللی روی افتتاح بازیهاست نه لغو المپیک

در این نشست توماس باخ ضمن اعلام آمادگی برای همراهی کمیته بین المللی المپیک (IOC) در تامین نیروی پزشکی بازی های المپیک و اعزام آنها به توکیو، بر برگزاری امن و ایمن بازی ها تاکید نمود این در حالی است که طبق نظرسنجی های انجام شده، مردم ژاپن مخالف میزبانی کشورمان برای المپیک هستند.

در این نشست توماس باخ این اطمینان را داد که با انجام اقدامات دقیق ضد کرونایی، بازی های المپیک در شرایط ایمن و مطمئن برگزار خواهد شد.

وی گفت: دهکده بازی ها مکانی امن است و بازی های 2020 هم در روشی ایمن برگزار می گردد.

طبق آنچه سایت kyodo news به آن اشاره نموده، باخ بعلاوه هرگونه احتمال مبنی بر لغو بازی های المپیک را هم رد نموده است. این را می توان از این صحبت وی برداشت کرد مبنی بر اینکه فقط 65 روز به افتتاح بازی ها به جای مانده و باید تمرکز خود را بر افتتاح امن و ایمن آن بگذاریم.

در این نشست بعلاوه یوریکو کویکه فرماندار توکیو تاکید داشت که برای موفقیت در بازی ها باید مسائل مختلف را حل کنیم و آمادگی های خود را تسریع بخشیم.

سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهای اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می گردد. این بازی ها در غیاب تماشاگران خارجی برگزار می گردد. در خصوص تماشاگران داخلی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باخ: تمرکز کمیته بین المللی روی افتتاح بازیهاست نه لغو المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخ: تمرکز کمیته بین المللی روی افتتاح بازیهاست نه لغو المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید