بازگشت استراماچونی محال است مگر اینکه ...

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، احمد سعادتمند در مصاحبه های مختلف خبر از بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال داده است و مدام از این می گوید که این ایتالیایی به زودی به تهران می آید.

بازگشت استراماچونی محال است مگر اینکه ...

به گزارش وبلاگ تکنولوپ ، سعادتمند مدیرعامل استقلال آنچنان با اطمینان از بازگشت این مربی ایتالیایی صحبت می نماید که انگار قانون عدم جذب مربی و بازیکن خارجی فقط برای استقلال اعمال نشده است. استراماچونی در شرایطی می تواند به فوتبال ایران برگردد که یا آن قانون ملغی شده باشد یا اینکه از دفعه قبل که از ایران رفت قراردادش فسخ نشده باشد. اما این مربی ایتالیایی چند ماه پیش وقتی از استقلال جدا شد که قراردادش را هم یک طرفه فسخ نموده بود. قانون جدید فدراسیون فوتبال می گوید یک بازیکن و یا یک مربی خارجی تنها در شرایطی می تواند برای فصل آینده به کار خود در فوتبال ایران ادامه دهد که قرارداد قبلی خود را فسخ ننموده باشد.

حالا سعادتمند همچنان از بازگشت این مربی ایتالیایی می گوید. یا قانون جدید فدراسیون فوتبال به طور کامل ملغی شده که کسی خبر ندارد یا اینکه دروغ بزرگی به طرفداران گفته می گردد. از این دو حالت خارج نیست.

صادق درودگر رئیس کمیته مالی فدراسیون فوتبال و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ هم در این باره می گوید: مدیرعامل استقلال به طرفداران این تیم راست نمی گوید و تا حالا یک خبر کامل از شرایط بازگشت استراماچونی نداده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "بازگشت استراماچونی محال است مگر اینکه ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت استراماچونی محال است مگر اینکه ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید