بازیگری که برای یک نقش 6 کیلو وزن کم کرد!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، حاجی عبدالهی گفت:سریال خوشنام به وسیله گروهی حرفه ای ساخته می گردد.

بازیگری که برای یک نقش 6 کیلو وزن کم کرد!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، هومن حاجی عبدالهی، بازیگر سینما و تلویزیون که این روز ها در سریال خوشنام ایفای نقش می نماید، گفت: در سریال خوشنام نقشی متفاوت را ایفا می کنم که تا امروز در چنین نقشی ظاهر نشده ام. من نقش یک کاراکتر کاملاً جدی و تا حدی خشن را ایفا می کنم و از حالت کلیشه ای که پیش تر در نقش های کمدی ام جا افتاده بود فاصله گرفته و در این اثر در نقشی جدی ظاهر می شوم؛ به طور کل این سریال یک سریال جدی است که رگه هایی از طنز هم در آن احساس می گردد.

حاجی عبدالهی گفت: البته در سریال خوشنام بازیگرانی هستند که مخاطبان آن ها را به عنوان چهره هایی در فیلم ها و سریال های کمدی می شناسند، اما آن ها هم خیلی جدی در مقابل دوربین ظاهر شده اند و گهگاه اتفاقاتی رخ می دهد که فضا را کمدی می نماید، اما به طور کل نمی توان این اثر را سریالی طنز یا کمدی دانست.

او اضافه کرد: سریال خوشنام در فضایی سنتی روایت می گردد، اما کلیت سریال را نمی توان اینگونه دانست. تعدد لوکیشن بسیاری در سریال شاهد هستیم، قصه در جنوب شهر روایت می گردد و قرار است ببینیم چه کسی در این سریال خوشنام خواهد شد.

این بازیگر در ادامه درباره پیش بینی اش از بازخورد این سریال گفت: آنچه که من می بینم و اتفاقاتی که در مقابل دوربین رخ می دهد و تیم حرفه ای که در فراوری این اثر فعالیت دارند با توجه به راش ها و تصاویری که می بینم به نظرم اثر قابل توجه و جذابی را شاهد خواهیم بود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی مرکز 6 در انتها تأکید کرد: بازی در این سریال برایم اتفاق جذابی بود، به میزان خودم کوشش کردم تا برترین عملکرد را در مقابل دوربین داشته باشم و برای بازی در این سریال بیش از 6 کیلو وزن کم کردم و فکر می کنم اگر زمان پخش مناسبی به خوشنام بدهند قطعاً مورد توجه قرار می گیرد و دیده می گردد.

منبع:برنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازیگری که برای یک نقش 6 کیلو وزن کم کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگری که برای یک نقش 6 کیلو وزن کم کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید