آنالیز تفاوت روغن و گریس شرکت کلوبر با نمایندگی شل

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، در سال های اخیر فناوری روغن و گریس به پیشرفت بالایی دست پیدا نموده و تقاضا برای روغن های موتور با کیفیت بالاتر را افزایش داده است. بنابراین ، بازار به سمت روغن های موتورهای کم اصطکاک پیشرفته است که می توانند بیشترین بهره را از موتورهای امروزی ببرند. در میان روغن و گریس های موجود در بازار برندهای کلوبر و شل توانسته اند سهم بزرگی در تامین روان کننده های بازار دنیا داشته باشند. در ادامه قصد داریم به آنالیز تفاوت روغن و گریس شرکت کلوبر با آشنایی با نمایندگی روغن و گریس بپردازیم.

آنالیز تفاوت روغن و گریس شرکت کلوبر با نمایندگی شل

روغن و گریس شرکت کلوبر

گیربکس های همه کلاس های قدرت باید توان بیشتری را در مقدار فشرده تر و وزن کمتری ارائه دهند ؛ به طور موثر در برابر سایش و خراش مقاومت کنند و در برابر دماهای بالا در دنده ها مقاومت کنند. دمای عملیاتی بالاتر بر عمر مفید گیربکس ها و روان کننده های معمولی تأثیر منفی می گذارد. روغن و گریس شرکت و کنندگی کلوبر دارای مقاومت بالا در برابر سایش و خراش است.

روغن های دنده با کارایی بالا شرکت کلوبر به کاهش سایش و افزایش راندمان یاری نموده و در نتیجه هزینه های عملیاتی و نگهداری را کاهش می دهند. آنها محافظت در برابر خراش و ریز حفره ها را فراهم نموده و به طور موثر از آسیب به دندانه های دنده و خرابی زودرس گیربکس جلوگیری می کنند.

عملنمودهای چندگانه- علاوه بر روانکاری موثر ، روغن های شرکت کلوبر به شما امکان می دهند سایش و اصطکاک را به حداقل برسانید ؛ محافظت مطمئنی در برابر خوردگی ایجاد کنید و رسوبات به جای مانده را حل نمایید.

عملکرد بالا- با روغن و گریس شرکت کلوبر حتی در سرعت های بالا ، بارهای سنگین و دماهای بالا به نتایج بهینه دست می یابید.

سازگاری و پایداری خوب- روغن های شرکت کلوبر با سازگاری بسیار خوب با مواد مختلف و بعلاوه تغییرات ویسکوزیته کم در طیف وسیعی از دما تعیین می شوند.

راهکار های ویژه برای نیازهای فردی- برای طیف گسترده ای از بخش های صنعتی گرفته تا افزایش بهره وری انرژی ، شرکت کلوبر راهکار مناسبی را به شما ارائه می دهد.

حذف حرارت (خنک کننده)- روغن مناسب می تواند به راحتی گرمای اصطکاکی را که در حین کار ماشین شما ایجاد می شود ، از بین ببرد. روغن شرکت کلوبر تمایل کمی به شکستن تحت بار حرارتی دارد و امکان عملکرد پایدار را فراهم می کند.

روانکاری موثر نقاط سخت در دسترس- روغن های شرکت کلوبر ویژگی های جریان خوبی دارند (ویسکوزیته). این بدان معنی است که می توانند به نقاط سخت روانکاری مانند زنجیرها دسترسی پیدا کنند.

رفتار خوب با به جامانده ها- ویژگی خاص روغن های شرکت کلوبر این است که می توانند آلاینده های ناشی از دماهای بالا و بارهای سنگین را حل کنند. روغن هایی با تمایل ذاتی کم به ایجاد پسماند در چنین مواردی بهینه هستند.

روغن و گریس شرکت شل

محققان روانکار شرکت و کنندگی شل به طور مداوم در حال کار برای بهبود فرمول محصولات خود هستند. به عنوان مثال ، به لطف فناوری نوآورانه ، اکنون قادرند به جای نفت خام ، نفت پایه با خلوص بالا از گاز طبیعی فراوری کنند. زیرا روغن های پایه 75 تا 90 درصد روغن موتور را تشکیل می دهند. بنابراین ، روغن های پایه با کیفیت بالا جزء کلیدی در هر روغن موتور با کارایی بالا هستند.

تکنولوژی برتر- Shell Helix Ultra با فناوری PurePlus از گاز طبیعی ساخته شده است. هیچ روغن موتور دیگری موتورها را تا این مقدار تمیز نگه نمی دارد. روغن های شرکت شل به لطف فناوری PurePlus، به اندازه قابل توجهی نسبت به سایر روغن ها به جامانده کمتری بر جای می گذارند.

عملکرد بالاتر از حد میانه در دماهای شدید- محصولات شرکت شل محافظت عالی در برابر پیری روغن ، تا 32٪ بهتر از استاندارد صنعتی فعلی ارائه می دهند. از طریق عملکرد قوی حتی در دماهای پایین ، جریان روغن شل با فناوری PurePlus حتی در دمای 40- درجه سانتیگراد سه برابر سریع تر است. این امر باعث می شود موتور شما راحت تر روشن شده و سریع تر گرم شود.

محافظت عالی در برابر تجمع لجن- در یک آزمایش میدانی ، روغن های شرکت شل با فناوری PurePlus به تمیزی موتور استثنایی دست یافته اند. نتایج نشان می دهد که خودروهای آزمایشی تقریباً همان راندمان و کارایی سوخت را با روز خروج از کارخانه داشتند. هیچ روغن موتور دیگری تا این مقدار موتور شما را نزدیک به کارخانه تمیز نگه نمی دارد.

بهبود مصرف سوخت- هرچه اصطکاک بین قطعات متحرک موتور کمتر باشد ، خودروی شما سوخت کمتری مصرف می کند. روغن های شرکت شل با فناوری PurePlus که با ویژگی های ویسکوزیته بهبود یافته و اصطکاک کاهش می یابد ، به بهبود راندمان سوخت تا 3 درصد یاری می کند.

منبع: اتاق

به "آنالیز تفاوت روغن و گریس شرکت کلوبر با نمایندگی شل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تفاوت روغن و گریس شرکت کلوبر با نمایندگی شل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید