برگزاری حضوری کلاس ها تا تکمیل واکسیناسیون دانشجویان منتفی است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، معاون آموزشی وزارت علوم گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان تا اول مهرماه تکمیل نمی گردد، برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه ها فعلا منتفی است.

برگزاری حضوری کلاس ها تا تکمیل واکسیناسیون دانشجویان منتفی است

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تکنولوپ، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم درباره زمان آغاز واکسیناسیون دانشجویان گفت: طبق توافق وزارتخانه های علوم و بهداشت، واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها در مرداد ماه انجام شد و فقط بخشی از آن به جای مانده که هم اکنون در حال اجرا است.

وی اضافه نمود: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، زمان آغاز واکسیناسیون دانشجویان از نیمه دوم شهریورماه است و از نظر وزارت علوم، در این زمینه وقفه ای ایجاد نشده است.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره آغاز کلاس های دانشگاه ها از اول مهرماه، اظهار کرد: با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان تا مهرماه کامل نمی گردد و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش ها حضوری نیست.

خاکی صدیق در سرانجام گفت: بنابراین برنامه هایی که قبل از پیک پنجم کرونا مبنی بر بازگشایی کلاس های دانشگاه ها برای ورودی 98 به قبل اعلام شده بود، فعلاً منتفی است و آموزش ها را نمی توانیم به صورت حضوری انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری حضوری کلاس ها تا تکمیل واکسیناسیون دانشجویان منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری حضوری کلاس ها تا تکمیل واکسیناسیون دانشجویان منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید