تبریز 2018، به طور رسمی در دی ماه سال جاری افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تبریز 2018 در 10 دی سال جاری به صورت رسمی افتتاح می گردد و نامه تامین بخشی از اعتبارات آن، به رئیس جمهوری ارسال خواهد شد.

تبریز 2018، به طور رسمی در دی ماه سال جاری افتتاح می گردد

زهرا احمدی پور، معاون رئیس جمهوری روز شنبه (20 خرداد) در دومین جلسه ستاد ملی تبریز 2018 که با حضور معاونان این سازمان، ناماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، صادق نجفی شهردار تبریز، مرتضی آبدار بخشایش مدیرکل میراث فرهنگی این استان و نمایندگانی از دستگاه های عضو ستاد ملی این رویداد در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار گردید، از ارسال نامه به رئیس جمهوری برای تأمین اعتبارات رویداد تبریز 2018 اطلاع داد.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد که در حال حاضر، پنج محور گردشگری در استان آذربایجان شرقی برای رویداد تبریز 2018 معین شده که باید معین گردد برای هر محور چه زیرساخت هایی احتیاج است. این پنج محور باید به صورت دقیق آنالیز و زیرساخت های آن ها معین گردد. پیشنهاد می گردد برای هر محور یک نام نیز درنظر گرفته گردد.

وی در ادامه اضافه کرد:

از استان خواسته ایم که برش های استانی و برش های زمانی طرح های ارائه شده را هرچه زودتر معین کند.

او خاطرنشان کرد براساس مصوبه دولت، دستگاه های استانی و ملی بخشی از اعتبارات این رویداد مهم و بین المللی را تامین می نمایند، و برای تامین بخش دیگری از اعتبارات این رویداد مهم نامه ای به رئیس جمهوری ارسال خواهد شد.

احمدی پور خاطرنشان کرد:

رویداد تبریز 2018 در تاریخ 10 دی امسال در تبریز به صورت رسمی شروع می گردد و برای حضور در افتتاحیه این رویداد مهم و بین المللی از رئیس جمهوری، اعضای کابینه، وزرا و سفرای خارجی دعوت شده است.

وی گفت که هماهنگی با تورگردانان برای تعریف تورهای خارجی به مقصد تبریز یکی دیگر از اقدامات برای معرفی این شهر است. برنامه ریزی ها برای برگزاری هرچه مطلوب تر این رویداد در سال 2018 از ماه ها پیش در دو سطح ملی و استانی شروع شده و یکی از مهم ترین کارهایی که در آینده انجام خواهد شد، برگزاری نشست معاونان گردشگری سراسر کشور با هدف برنامه ریزی برای تعریف تورهای گردشگری به مقصد تبریز است.

احمدی در ادامه اضافه کرد:

قوی ترین کاری که باید برای این رویداد انجام داد تبلیغات و معرفی آن است. برگزاری همایش ها و نمایشگاه های بین المللی در تبریز یکی دیگر از اقدامات است؛ ضمن اینکه به نظر می رسد معرفی تبریز 2018 در خطوط پروازی، قطارها و اتوبوس های برون شهری و... از دیگر اقداماتی است که می تواند در معرفی این رویداد موثر باشد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "تبریز 2018، به طور رسمی در دی ماه سال جاری افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز 2018، به طور رسمی در دی ماه سال جاری افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید