ترامپ: در دولت من همه خواهان تزریق واکسن بودند

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، در حالی که از هر سه آمریکایی رده سنی بالای 18 سال یک نفر در برابر کرونا واکسینه نشده، دونالد ترامپ مقصر این اتفاق را جو بایدن می داند.

ترامپ: در دولت من همه خواهان تزریق واکسن بودند

به نقل از بیزینس اینسایدر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با شان هانیتی، مجری فاکس نیوز اظهار کرد که در دوره دولت خودش همه خواهان واکسن بودند.

او در ادامه این صحبتهایش استدلال کرد، حالا این جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکاست که علت کاهش تزریق واکسن کرونا در این کشور است، در حالی که نظرسنجی ها نشان می دهند جمهوریخواهان هم حزب با ترامپ با بیشترین اندازه احتمال گفته اند که هرگز این واکسن را دریافت نخواهند کرد.

جو بایدن مکررا از افزایش تزریق واکسن کووید-19 در آمریکا حمایت و آن را تشویق نموده است.

ترامپ در ادامه این مصاحبه توضیح داد، زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود، کسی وجود نداشت که بگوید، من نمیخواهم این واکسن را تزریق کنم. ترامپ اعلام کرد: حالا آنها چنین حرفی میزنند و علتش این است که به دولت بایدن اعتماد ندارند. من علت دیگری غیر از این برای آن نمی توانم متصور شوم.

وی اضافه نمود: زمانی که من رئیس جمهور بودم همه آن را می خواستند و ما داشتیم عالی کار می کردیم. ارتش کاری شگفت انگیز انجام داد.

ترامپ پیشتر گفته است که حامی واکسن بوده و خودش هم آن را تزریق نموده است اما طبق گزارش جاشوا زیتسر، خبرنگار بیزینس اینسایدر در ماه اوت، حامیان او زمان روبرو شدن با این حقیقت، هو کردند.

ترامپ زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود پرسیده بود آیا نوشیدن یا تزریق وایتکس می تواند باعث پاکسازی کووید-19 از بدن گردد یا خیر و در ماه مارس 2020 گفته بود که کروناویروس مشکل بزرگی نیست.

یک مطالعه صورت گرفته از سوی مرکز مقابله با نفرت دیجیتال دریافته که بخش عمده اطلاعات غلط اینترنتی درباره کووید-19 از جمله پیامها علیه واکسن این بیماری از جانب تنها 12 حساب کاربری منتشر می شوند. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا همچنان می گویند که واکسنها ایمن هستند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ: در دولت من همه خواهان تزریق واکسن بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: در دولت من همه خواهان تزریق واکسن بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید