تصاویر و مشخصات گوشی تازه وان پلاس Ace

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تصاویر OnePlus Ace به صورت آنلاین ارائه شده است و تعیین شده که این گوشی دارای alert slider نخواهد بود.

تصاویر و مشخصات گوشی تازه وان پلاس Ace

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تصاویر زنده OnePlus Ace به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی آن را آشکار می نماید. این گوشی هوشمند قرار است در 21 آوریل (یکم اردیبهشت) در چین رونمایی گردد. از مهم ترین معینات OnePlus Ace می توان به پردازنده MediaTek Dimensity 8100، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و رم 12 گیگابایتی اشاره نمود.

گزارش های مربوط به گوشی مرموز OnePlus Ace چندین بار در فضای مجازی منتشر شده و هر بار اطلاعات اندکی درباره آن افشا شده است. این گوشی اولین بار زمانی خبرساز شد که معینات کلیدی آن معین و تصویری از OnePlus Ace به همراه شارژر 150 واتی ارائه شد. چند روز بعد، این گوشی در وبسایت بنچمارک Geekbench با شماره مدل OnePlus PGKM10 دیده شد. به تازگی شرکت وان پلاس تاریخ عرضه OnePlus Ace در بازار چین را در 21 آوریل (یکم اردیبهشت) تایید کرده و بعلاوه طراحی آن را فاش کرده است. اکنون، تصاویر زنده از OnePlus Ace به صورت آنلاین منتشر شده است. در ادامه نگاهی به معینات وطراحی گوشی تازه OnePLus Ace می اندازیم.

شرکت وان پلاس میخواهد گوشی های OnePlus 10R 5G و OnePlus Nord CE 2 Lite 5G را در تاریخ 28 آوریل (هشتم اردیبهشت) در هند عرضه کند. گزارش ها حاکی از آن است که OnePlus Ace در حقیقت همان معینات گوشی OnePlus 10R 5G را داراست با این تفاوت که نام تجاری دیگری برای آن انتخاب کرده اند.

به گفته منابع چینی، این تصاویر مستقیماً از پخش زنده شرکت OnePlus آمده است، جایی که معینات این گوشی اعلام شد و گفته شد قرار است در 21 آوریل (یکم اردیبهشت) در چین عرضه گردد. تصاویر همان طرح و گزینه های رنگ نقره ای و مشکی با بافت دو رنگ را نشان می دهند که قبلاً دیده بودیم. چنان چه در تصاویر معین است گوشی OnePlus Ace دارای alert slider نخواهد بود. سیستم دوربین پنل پشتی این دستگاه شامل یک دوربین بزرگ و دو دوربین کوچک به همراه یک فلاش LED می گردد.

گزارش های قبلی بعضی از معینات کلیدی این دستگاه را افشا کرده است. می دانیم که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی +AMOLED Full-HD است که از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می نماید. گوشی OnePlus Ace از پردازنده MediaTek Dimensity 8100 به همراه 12 گیگابایت رم استفاده می نماید. بعلاوه گوشی OnePlus Ace یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 160 واتی پشتیبانی می نماید.

گوشی تازه OnePlus Ace به تنظیمات دوربین سه گانه در پنل پشتی مجهز شده است. این دوربین ها شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی می گردد. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در سوراخ پانچ مرکزی قرار گرفته است. در نهایت باید اضافه کنیم که گوشی OnePlus Ace سیستم عامل اندروید 12 که از پیش نصب شده است را اجرا می نماید.

چنان که گفتیم این گوشی در وبسایت بنچمارک Geekbench دیده شده است. این دستگاه در تست تک هسته این بنچمارک امتیاز 962 و در تست چند هسته امتیاز 3819 را کسب کرده است.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "تصاویر و مشخصات گوشی تازه وان پلاس Ace" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و مشخصات گوشی تازه وان پلاس Ace"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید