تصاویر ، 8 زوج مشهور که داستان عاشقانه آن ها از یک همکاری شروع شد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، بسیاری از افراد برقراری رابطه عاشقانه با همکاران خود را کار نادرستی می دانند، اما زوج های مشهوری که می خواهیم درباره آن ها صحبت کنیم ثابت نموده اند اینگونه نیست.

تصاویر ، 8 زوج مشهور که داستان عاشقانه آن ها از یک همکاری شروع شد

حقیقت آن است که عشق همه جا در کمین ما است و ممکن است درست جایی سر و کله اش پیدا گردد که اصلاً انتظارش را نداریم. تصور کنید یک روز به سر کار رفته اید اما وقتی به خانه بازمی گشت متوجه می شوید فکر و دل تان پیش همکارتان جا مانده است. این همان اتفاقی است که برای این زوج های مشهور رخ داد.

گوئن استفانی و بلیک شلتون

گوئن استفانی و همسرش بلیک شلتون در سال 2014 با یکدیگر آشنا شدند، زمانی که به عنوان داور در برنامه استعدادیابی The Voice حضور یافتند. رفته رفته پیوند عمیقی میان آن ها شکل گرفت که در نهایت آن ها را در کنار هم قرار داد. استفانی و شلتون در سال 2015 با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند، در سال 2020 با همدیگر نامزد کردند و در نهایت در سال 2021 باهم پیمان زناشویی بستند.

به گفته استفانی آشنایی اش با شلتون همان چیزی بود که آرزویش را داشت. شلتون نیز گفته این خواننده مشهور ناجی زندگی اش شد و از آنجایی که هر دو تجربه جدایی را دارند، هیچ کس به میزان او نمی توانست دشواری هایی که متحمل شده را درک کند.

گوئینت پالترو و برد فالچک

گوئینت پالترو زمانی با همسرش برد فالچک آشنا شد که به عنوان بازیگر مهمان در سریال گلی (Glee) حضور یافت، مجموعه ای تلویزیونی که فالچک از نویسندگان و تهیه نمایندگان آن بود. این زوج در سال 2015 رابطه عاشقانه خود را علنی و در سال 2018 با یکدیگر ازدواج کردند.

کیت هرینگتون و رز لزلی

این زوج هنگام بازی در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) با یکدیگر آشنا شدند اما قصه آن ها به سرراستی نقش هایشان در سریال نبود. آن ها در سال 2012 با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند اما این رابطه چند ماهی بیشتر دوام نیاورد. به گفته هرینگتون، دوستی خالصانه او و لزلی دلیل شیمی قابل توجه آن ها در برابر دوربین بود. پس از یک سال جدایی، آن ها رابطه عاشقانه خود را از سر گرفتند تا اینکه در سال 2018 در اسکاتلند با یکدیگر ازدواج کردند.

جوزف مورگان و پرشیا وایت

این زوج هنگام بازی در فصل سوم سریال خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries) با یکدیگر آشنا شدند و پس از آن باهم فیلم کوتاهی به نام Revelation ساختند. مورگان و وایت تا سال 2013 رابطه عاشقانه خود را علنی نکردند، اما از آنجایی که زیاد با هم دیده می شدند، برآورد هایی درباره جدی بودن رابطه آن ها اجرا شده بود. این زوج در سال 2014 با یکدیگر ازدواج کردند.

الکسیس بلدل و وینسنت کارتایزر

الکسیس بلدل و وینسنت کارتایزر در سال 2012 هنگام بازی در سریال مد من (Mad Men) با یکدیگر آشنا شدند. بلدل در 3 قسمت از این سریال به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت. او نقش بث داوس را برعهده داشت که سعی داشت پیت کمبل را اغوا کند، شخصیتی که کارتایزر نقش آن را ایفا می کرد. این زوج که در سال 2014 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 2015 نیز صاحب اولین فرزند خود شدند، زندگی عاشقانه خود را به دور از انظار عمومی نگه داشته اند.

کریسی تیگن و جان لجند

کریسی تیگن با همسرش، جان لجند در سال 2006 آشنا شد، زمانی که در موزیک ویدئوی او به نام Stereo حضور یافت. این زوج رابطه عاشقانه خود را در سال 2008 شروع کردند و در سال 2013 با همدیگر پیمان زناشویی بستند. آن ها حالا 3 فرزند دارند. به گفته تیگن، او و همسرش تنها یک روز رابطه خود را به هم زدند اما چون اشتباه بسیار بزرگی بود دیگر تکرارش نکردند.

دنیل کریگ و ریچل وایس

دنیل کریگ و ریچل وایس در سال 2011 در فیلم خانه رویایی (Dream House) با یکدیگر همبازی شدند، فیلمی که نه در جلب نظر منتقدان پیروز بود و در گیشه. اما این موضوع تأثیری بر عشق میان شان نداشت و مانع تصمیم آن ها برای تشکیل خانواده با یکدیگر نشد. وایس و کریگ در این فیلم باهم آشنا نشدند و از سال ها پیش از آن با یکدیگر دوست بودند. این زوج در سال 2010 با همدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند و در سال 2011 پیش از انتشار این فیلم با یکدیگر ازدواج کردند.

کریگ و وایس به ندرت درباره زندگی شخصی خود صحبت می نمایند و بسیار مراقب خانواده خود هستند.

کریستن دانست و جسی پلمنز

کریستن دانست و جسی پلمنز در سال 2014 در جریان بازی در سریال فارگو (Fargo) با یکدیگر آشنا شدند و این آشنایی خیلی زود به رابطه دوستی بدل شد. آن ها رابطه عاشقانه خود را در سال 2016 شروع و در سال 2017 با یکدیگر نامزد کردند. پس از به جهان آمدن 2 فرزندشان در سال های 2018 و 2021، آن ها در سال 2022 در جامائیکا رسماً باهم ازدواج کردند. پلمنز در مصاحبه ای گفته بعد از آشنایی با همسرش می دانست که او تا همواره در زندگی اش باقی خواهد ماند.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "تصاویر ، 8 زوج مشهور که داستان عاشقانه آن ها از یک همکاری شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، 8 زوج مشهور که داستان عاشقانه آن ها از یک همکاری شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید