تعطیلی موقت بازدید شبانه کاخ عالی قاپو اصفهان

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از تعطیلی موقت نوبت بازدید شبانگاهی کاخ عالی قاپو به دلیل برودت شدید هوا و عدم استقبال گردشگران در ایام فصل زمستان خبر داد.

تعطیلی موقت بازدید شبانه کاخ عالی قاپو اصفهان

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی روز 1 بهمن ماه سال 1400، با اعلام این مطلب گفت: در سفر وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شهر اصفهان در نیمه دوم آذرماه امسال، با دستور مستقیم وزیر، کاخ عالی قاپو به منظور بازدید شبانه بازگشایی شد و تا ساعت 20، میزبان گردشگران و بازدید کنندگان بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: متاسفانه با توجه به برودت شدید هوای اصفهان در روزهای اخیر و قرار گرفتن ایوان کاخ در ارتفاع 13 متری از سطح زمین، که گستره میدان بزرگ امام(ره)، به مساحت 85 هزار مترمربع در برابر آن قرار گرفته است، در طی چند شب گذشته با عدم استقبال گردشگران از بازدید شبانگاهی روبرو شدیم.

او اضافه نمود: با توجه به تداوم سرما و برای حفاظت بهینه از این بنا، بازدید شبانه به صورت موقت تعطیل و فقط در شامگاه روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته امکان بازدید مهیا خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین

به "تعطیلی موقت بازدید شبانه کاخ عالی قاپو اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی موقت بازدید شبانه کاخ عالی قاپو اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید