توزیع 36 هزار دُز واکسن آنفلوآنزا در اصفهان

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: هنوز ویروس آنفلوآنزا در اصفهان مشاهده نشده اما با توجه به فصل پاییز برای پیشگیری از این ویروس 36هزار دُز واکسن آنفلوآنزا در مراکز دولتی استان اصفهان توزیع شده است.

توزیع 36 هزار دُز واکسن آنفلوآنزا در اصفهان

به گزارش گروه استان های وبلاگ تکنولوپ از اصفهان، رضا فدایی مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به اینکه آمادگی تزریق روزانه بیش از 100 هزار دُز واکسن کرونا در اصفهان فراهم است، گفت: تا به امروز سه میلیون و 200 هزار نفر در استان اصفهان یک نوبت و دو میلیون نفر هم دو دُز واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

وی با اشاره به اینکه روزانه 50 الی 60 هزار نفر برای دریافت واکسن کرونا اقدام می نمایند، اضافه نمود: تا به امروز 70 درصد جمعیت بیش از 12 سال در استان اصفهان یک دُز واکسن کرونا را دریافت کردند. حدود یک میلیون و 300 هزار نفر هنوز برای دریافت واکسن اقدام ننموده اند.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: هنوز طرح اجباری کردن واکسن در ادارات به قطعیت نرسیده است و در ستاد ملی کرونا مورد آنالیز است.

وی در ادامه گفت:هنوز ویروس آنفلوآنزا فصلی در اصفهان مشاهده نشده است اما با توجه به فصل پاییز اجتناب ناپذیر است و برای پیشگیری از این ویروس 36هزار دُز واکسن آنفلوآنزا در مراکز دولتی استان اصفهان توزیع شده است. این واکسن ها برای استفاده کادر بهداشت ودرمان، مراکز نگهداری بهزیستی و جانبازان نهاده شد.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع 36 هزار دُز واکسن آنفلوآنزا در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 36 هزار دُز واکسن آنفلوآنزا در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید