تیک احراز هویت توئیتر با رنگ های مختلف ارائه می گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، توئیتر تصمیم دارد سرویس احراز هویت خود را با رنگ های مختلف برای افراد، شرکت ها و دولت ها ارائه کند.

تیک احراز هویت توئیتر با رنگ های مختلف ارائه می گردد

توئیتر تصمیم دارد سرویس احراز هویت خود را آدینه هفته آینده با رنگ های مختلف برای افراد، شرکت ها و دولت ها ارائه کند.این درحالی است که چندی قبل و پس از ارائه سرویس تیک آبی تعداد کاربرانی که هویت سلبریتی ها و برند ها در این پلتفرم را جعل می کردند، به شدت افزایش یافت.

به نقل از رویترز، ایلان ماسک دیروز خاطرنشان کرد تیک با رنگ طلایی برای شرکت ها، رنگ خاکستری برای دولت ها و رنگ آبی برای افراد از جمله سلبریتی ها به کار می رود.

او در این باره گفت: هرچند این فرایند ناراحت کننده، اما ضروری است.حساب های کاربری تایید شده قبل از فعال شدن تیک به وسیله کارمندان انسانی احراز هویت می شوند.

سرویس تیک احراز هویت با حق اشتراک حداقل 8 دلار در ماه، در صورت تایید کاربران به آن ها اجازه می دهد یک لوگوی کوچک تر و ثانویه برای سازمانشان داشته باشند.

این پلتفرم دوشنبه هفته گذشته ارائه دوباره این سرویس را به تعویق انداخت تا آن را اصلاح کند، زیرا انتظار می رود این سرویس به افزایش عایدی توئیتر یاری کند، آن هم در وضعیتی که ماسک سعی دارد پس از خرید پلتفرم به قیمت 44 میلیارد دلار، آگهی دهندگان آن را حفظ کند.

وبلاگ تکنولوپ علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تیک احراز هویت توئیتر با رنگ های مختلف ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک احراز هویت توئیتر با رنگ های مختلف ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید