مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت اپل و آلفابت تا به روزرسانی واتس اپ

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت اپل و آلفابت تا به روزرسانی واتس اپ

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نیویورک تایمز نوشت: یک ترابایت از داده ها می تواند شامل 100 میلیون صفحه یا 1000 ساعت ویدئو باشد اما همه این اطلاعات می تواند در یک درایو کوچک ذخیره و سپس به اشتراک گذاشته گردد.سرقت این داده ها همواره با پیامدهایی همراه است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها اپل و آلفابت رقابتی تنگانگ با یکدیگر دارند. این دو شرکت در عرصه فراوری لوازم و محصولات حوزه بهداشت و درمان با یکدیگر به رقابت می پردازند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جک دورسی مدیرعامل توییتر می گوید ترامپ درواقع به نوعی همان اوباما است، برای درک این موضوع کافی است کمی دقت کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

واتس اپ برای کاربران ios یک به روزرسانی ارائه کرد که می توانند به وسیله آن سیستم امنیتی خود را یک لایه مقاوم تر نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک شرکت پیروز شده با استفاده از آموزش بازی های دیجیتال به کاربران میلیون ها دلار درامد زایی کند. این شرکت که Learn2Play نام دارد، شامل یک پلتفرم آموزشی است که مردم را برای بازی های مختلف آماده می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت اپل و آلفابت تا به روزرسانی واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت اپل و آلفابت تا به روزرسانی واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید