حضور 22 فیلم در جشنواره فیلم فجر؛ امروز اسامی فیلم های سودای سیمرغ اعلام گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، نجفی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر از حضور احتمالی بیش از 22 فیلم در بخش ملی جشنواره فیلم فجر و 26 فیلم در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر اطلاع داد.

حضور 22 فیلم در جشنواره فیلم فجر؛ امروز اسامی فیلم های سودای سیمرغ اعلام گردد

به گزارش تسنیم، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، جزئیات جدیدی را از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران خاطرنشان کرد.

نجفی درباره بخش بین الملل جشنواره خاطرنشان کرد که سال جاری بعد از چند سال فاصله میان دو بخش جهانی و ملی جشنواره، این دو بخش درکنار هم برگزار می شوند. سال جاری در برج میلاد بازار فیلم بین الملل را داریم که از 16 بهمن شروع می گردد. علاوه بر بازار فیزیکی بازار مجازی هم داریم. بخش بین الملل در 3 بخش سینمای سعادت، جلوه گاه شرق و جشنواره جشنواره ها برگزار می گردد.

او درباره تعداد فیلم های بین الملل جشنواره گفت طبق آماری که همکاران بین الملل گفته اند، حدود 26 فیلم در این بخش داریم. سال جاری از 72 کشور متقاضی حضور در جشنواره بین المللی فیلم فجر بودند. این 26 فیلم، بعضی اولین نمایش خود را در سطح منطقه و بعضی هم اولین نمایش خود را در سطح جهان دارند.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره بر اساس همان آیین نامه ای که در عید قربان منتشر شده است کار می نماید و تغییری نکرده است. زمان نهایی شدن فیلم ها به خاطر طولانی شدن فرایند به طول انجامید، اما امروز با برگزاری جلسه جمع بندی که در ساعت 13 شروع می گردد، قرار است که در ساعت 16 اسامی فیلم های سودای سیمرغ اعلام گردد.

او در انتها درباره تعداد فیلم های ملی جشنواره گفت که ممکن است تعداد فیلم ها بیشتر از 22 فیلم باشد.

منبع: فرارو

به "حضور 22 فیلم در جشنواره فیلم فجر؛ امروز اسامی فیلم های سودای سیمرغ اعلام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 22 فیلم در جشنواره فیلم فجر؛ امروز اسامی فیلم های سودای سیمرغ اعلام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید