خبرنگاران سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو: شکست دادن تیم تاکتیکی ذوب آهن ارزشمند است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مشهد- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال شهر خودروگفت: سه امتیاز بازی در مقابل یک تیم تاکتیکی، سختکوش و پرمهره را کسب کردیم که ارزشمند است چون ذوب آهن واقعا از نظر فنی، شخصیتی و فوتبالی حریف سختی بود.

خبرنگاران سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو: شکست دادن تیم تاکتیکی ذوب آهن ارزشمند است

مجتبی سرآسیایی یکشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مشهد افزود: جای تماشاگران خالی بود، دوست داشتیم این مسابقه با انرژی حضور و گرمای وجودآنها توام شود اما با دعای تماشاگران برای جمع آوری امتیاز و قرار دریافت در جمع بهترینها تلاش می کنیم.

وی با بیان این که در این مسابقه هر دو تیم فوتبال زیبایی را بازی کردند افزود: در 20 دقیقه این بازی بازیکنان تیم ما درگیر مسائل داوری شدند مشکل این بود که هر سوتی که زده شد بازیکنان ما زیاد پرداختند و نباید این اتفاق بیفتد. این موضوع باعث شد تمرکز خود را از دست بدهیم و از همانجا هم ضربه خوردیم.

وی ادامه داد: بین دو نیمه با بازیکنان خود صحبت کردیم و با آرامش کامل برگشتند و در نیمه دوم فوتبال خیلی بهتری را شاهد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: اتفاقات داوری جزء لاینفک فوتبال است و باید تمرین کنیم با آرامش کامل با این موضوع روبرو شویم. اگر بازیکنان ما آرامش داشتند تعدادگل بیشتری می زدند.

سرآسیایی در خصوص سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم شهرخودرو هم گفت: این بازیکن در یک جمله تمام نشدنی است.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هم گفت: هر چند تیمها در آمادگی کامل نیستند اما بازی خوبی بود و نتیجه بازی با اشتباهات فردی رقم خورد.

حسن استکی با اشاره به حضور لوکابوناچیچ سرمربی جدید ذوب آهن هم افزود: اثر حضور این سرمربی صددر صد در هفته های آینده دیده خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد داوری این مسابقه هم گفت: داوری و قضاوت، خوب بود هر چند که دروازه بان تیم میزبان در آغاز مجدد بازی دست کم هفت دقیقه اتلاف وقت داشت و بازی را با تاخیر آغاز می کرد.

در هفته بیست ودوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم شهر خودرو در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد با نتیجه دو بر یک ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو: شکست دادن تیم تاکتیکی ذوب آهن ارزشمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو: شکست دادن تیم تاکتیکی ذوب آهن ارزشمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید