خنوخ و قانون نقد می گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران این اثر شصت وچهارمین مجموعه داستان ادبیات امروز نشر افق است که ترجمه داستان های خنوخ نوباوه و قانون را شامل می گردد.

خنوخ و قانون نقد می گردد

خنوخ نوباوه داستانی روحانی در حاشیه رمان یوسف و برادرانش است که در سال های مهاجرت مان نوشته شد. قانون هم دربرگیرنده رخداد های متعدد زندگی حضرت موسی بر پایه روایت هایی از تورات است. راوی این قصه می گوید موسی که می کوشید با نوشتن و ارائه مفاهیمی ساده، جمعیتی را به سختی از بیابان ها عبور دهد و به آن ها شیوه زیستن بیاموزد، گاه اسیر فضا هایی خالی از امید و احساس گم گشتگی می شد.

توماس مان نویسنده سرشناس آلمانی متولد سال 1875 و درگذشته به سال 1955 از ابتدای نویسندگی، بین هم وطنانش جایگاه خوبی پیدا کرد و پس از قدرت گرفتن ناسیونال سوسیالیست های آلمان از این کشور مهاجرت کرد و ابتدا به سوییس و سپس به آمریکا رفت. آثاری که این نویسنده پس از دهه 1930 نوشت، در قالب نقد یا روایت، بخش مهمی از ادبیات مهاجرت آلمان محسوب می شوند.

نشست نقد و آنالیز این اثر، چهارشنبه 31 خرداد ساعت 18 با حضور محمود حدادی، مترجم این کتاب و نرجس خدایی، از منتقدان ادبی در کتابفروشی چشمه واقع در خیابان کریمخان زند، نبش میرزای شیرازی، پلاک 107 برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "خنوخ و قانون نقد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خنوخ و قانون نقد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید