دست رد مجیدی به باشگاه ثروتمند اماراتی!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، علی مبخوت، مهاجم الجزیره، به همراه عمر عبدالرحمن، بازیکن الوصل و بندرالاحبابی، بازیکن العین، به مدت یازده ماه، تیم های خود را به علت حضور در خدمت سربازی ترک خواهند کرد.

دست رد مجیدی به باشگاه ثروتمند اماراتی!

مبخوت در حال حاضر با 15 گل، پس از لابا کوجو 17 گله، مهاجم اهل توگو العین، در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ امارات حضور دارد و احضار او به خدمت سربازی باعث شده تا الجزیره با چالشی جدی در خط حمله خود روبرو گردد.

در شرایطی که علی مبخوت شب گذشته در ترکیب الجزیره برای تقابل با خورفکان حضور داشت، این باشگاه اماراتی در پی جذب مهاجم جایگزین است تا از جدایی مبخوت آسیبی نبیند.

الجزیره در اولین قدم، درخواستی را برای انتقال احمد عامر 24 ساله به صورت قرضی تا سرانجام فصل جاری برای اتحاد کلبا ارسال کرد اما احتیاج فرهاد مجیدی به این بازیکن جوان، باعث شد تا کلبا این درخواست را رد کند.

این باشگاه سپس از باشگاه الظفره درخواست نموده تا احمد فوزی، مهاجم جوان 21 ساله را که به صورت قرضی در این تیم حضور دارد، پیش از سرانجام مدت قرارداد قرضی، به تیم خود برگرداند اما تا این لحظه این مسئله نیز قطعی نشده است.

الجزیره در شرایطی دچار این مشکل شده که با 27 امتیاز در رده ششم جدول واقع شده است و در کوشش است تا خود را به جمع تیم های مدعی لیگ امارات برساند.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "دست رد مجیدی به باشگاه ثروتمند اماراتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست رد مجیدی به باشگاه ثروتمند اماراتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید