رامنی: اقدام ترامپ در عفو مشاورش فسادی تاریخی است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، نماینده جمهوریخواه ایالت یوتا به شدت اقدام دونالد ترامپ در بخشش مشاور و دستیار دیرینه اش را محکوم نموده است.

رامنی: اقدام ترامپ در عفو مشاورش فسادی تاریخی است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تکنولوپ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، میت رامنی نماینده جمهوریخواه ایالت یوتا به شدت از اقدام دونالد ترامپ در بخشش راجر استون مشاور و دستیار دیرینه اش انتقاد کرد و این اقدام را فساد تاریخی ارزیابی نمود.

رامنی با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: فساد تاریخی و بی سابقه؛ یک رئیس جمهور آمریکا فردی را که به جرم دروغگویی با هدف محافظت از رئیس جمهور از سوی هیئت منصفه به زندان محکوم شده است، مورد بخشش و عفو قرار می دهد.

رامنی که از منتقدان جدی ترامپ به شمار می رود، از جمله نخستین نمایندگان جمهوریخواهی است که این اقدام ترامپ را به شدت محکوم نموده است.

در حالی که قرار بود حکم زندان راجر استون مشاور باسابقه و دیرینه ترامپ از هفته آینده شروع گردد، رئیس جمهور آمریکا با استفاده از قدرت و اختیارات قانونی خود این حکم را لغو نموده است.

استون پیش از این در ارتباط با پرونده تحقیقات روسیه محکوم به حبس شده بود. دموکراتها در واکنش به این اقدام به شدت از ترامپ انتقاد نموده و وی را فاسدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده ارزیابی کردند.

استون به خاطر پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا به 3 سال حبس محکوم شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رامنی: اقدام ترامپ در عفو مشاورش فسادی تاریخی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامنی: اقدام ترامپ در عفو مشاورش فسادی تاریخی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید