رژیم غذایی مرگبار کریستیانو رونالدو

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیم النصر با وجود اینکه در سن 38 سالگی به سر می برد همچنان از آمادگی بالایی برخوردار است و شرایط بدنی شگفت انگیزی دارد. او در دوران حرفه ای خود سبک زندگی بسیار منظمی داشته و از یک رژیم غذایی خاص هم پیروی می نماید و در روز 6 وعده غذایی دارد.

رژیم غذایی مرگبار کریستیانو رونالدو

رونالدو برای صبحانه تخم مرغ یا ژامبون و پنیر و ماست کم چرب می خورد. مهاجم النصر در طول روز نان تست آووکادو را برای میان وعده درست می نماید. ناهار شماره 1 می تواند شامل مرغ و سالاد باشد، در حالی که شماره 2 ممکن است ماهی باشد. شاید هم تن ماهی با سالاد، تخم مرغ و زیتون.

گوشت، ماهی، استیک، شمشیر ماهی یا غذای مخصوص لیسبون Bacalao a la Brasa که مخلوطی از ماهی کاد سرخ شده، پیاز، سیب زمینی ورقه ای نازک و تخم مرغ نیم پز هم وعده های بعدی او را تشکیل می دهند.

موفقیت های رونالدو باعث شده بسیاری از بازیکنان فوتبال هم تصمیم به اجرای رژیم غذایی او بگیرند. گابریل منینو، هافبک برزیلی تیم پالمیراس که در مقطعی به تیم چلسی هم لینک شده بود، پس از استفاده از رژیم غذایی رونالدو مورد توجه رسانه ها نهاده شده است. او مدعی شده وقتی پس از دنبال کردن این رژیم راهی زمین مسابقه شده، فکر می نموده که قرار است بمیرد!

منینو در تبادل نظر با رسانه محلی Palmeiras Cast در این خصوص صحبت نموده که حرف های او و به بازتاب گسترده ای در مطبوعات پرتغالی داشته است. او گفته که به یاد آورد که قصد داشته با امتحان کردن رژیم غذایی رونالدو به تناسب اندام برسد.

این هافبک 22 ساله، به متخصص تغذیه تیمش گفته که می خواهد شبیه کریستیانو رونالدو باشد، زیرا در فصل 2020-2021 او سومین گزینه سرمربی خود، آبل فریرا پرتغالی بود.

بنابراین، او با رژیم کار خود را آغاز کرد؛ یک تخم مرغ و مکمل برای صبحانه، دوباره مکمل قبل از تمرین، بعد از ظهر و قبل از خواب، ماهی یا گوشت کبابی و سالاد برای ناهار و شام.

روز بعد او برای مسابقه دعوت شد و بلافاصله اثرات آن را احساس کرد. او شرح داد: من داشتم بدنم را گرم می کردم و تنها چیزی که فکر می کردم این بود که دارم می میرم! خوشبختانه این بازیکن در زمانی یکی از هم تیمی هایش تحت مداوا بود از این توقف استفاده کرد و از نوشیدنی ایزوتونیک و از ژل خنک کننده استفاده کرد.

منینو در حال حاضر تبدیل به یکی بازیکنان اصلی پالمیراس شده و با این تیم دو عنوان قهرمانی کوپا لیبرتادورس و یک قهرمانی لیگ برزیل و چند افتخار دیگر را به دست آورده است.

کریستیانو رونالدو، 38 ساله، که این روز ها برای النصر عربستان بازی می نماید، از هواداران سرسخت داشتن رژیم غذایی و سبک زندگی سالم است و حتی به طور علنی نفرت خود را از نوشیدنی های شیرین ابراز نموده است. در جریان یورو 2020، او یک بطری کوکاکولا را از روی میز کنفرانس مطبوعاتی برداشت و گفت: آب!؛ حرکتی که به سرعت در فضای مجازی مورد توجه نهاده شد.

منبع: فرارو

به "رژیم غذایی مرگبار کریستیانو رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژیم غذایی مرگبار کریستیانو رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید