ستاره جوان آن به افسانه های اسپایدرویک پیوست

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، دیلن گریزر ستاره جوان فیلم فراطبیعی ترسناک آن- It به مجموعه تلویزیونی افسانه های اسپایدرویک پیوست.

ستاره جوان آن به افسانه های اسپایدرویک پیوست

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، جک دیلن گریزر که بیشتر برای بازی در نقش ادی کسپراک در فیلم ترسناک آن شناخته می گردد، جدیدترین بازیگری است که پس از لیون دنیلز، نوآ کاترل، مایکالا لی، جوی برایانت و کریستین اسلیتر به مجموعه اقتباسی The Spiderwick Chronicles که در دیزنی پلاس در دست ساخت است، ملحق شد.

در این مجموعه، لیون دنیلز در نقش جرد گریس، نوآ کاترل در نقش سایمون گریس، مایکالا لی در نقش مالوری گریس، جوی برایانت در نقش هلن گریس و کریستین اسلیتر در نقش مولگارات ظاهر می شوند.

افسانه های اسپایدرویک که بر اساس مجموعه کتاب هایی به همین نام، نوشته تونی دی ترلیزی و هالی بلک ساخته می گردد، خانواده گریس را دنبال می نماید که نیویورک را ترک می نمایند تا به میشیگان به خانه اجدادی خود The Spiderwick Estate نقل مکان نمایند. جرد و سایمون برادران دوقلو همراه با خواهرشان مالوری و مادر خانواده هلن متوجه می شوند که موجودات جادویی مانند پری، جن، غول، ترول (هیولا) و ارواح خانگی همگی واقعی هستند و در میان ما پنهان شده اند.

در این مجموعه که به وسیله استودیو تلویزیونی پارامونت و تلویزیون 20 فراوری می گردد، آرون الی کولیت به عنوان مجری برنامه و کولیت، بلک، دی ترلیزی، الن گلداسمیت-وین، جرمی بل، دی. جی. گلدبرگ، جولی کین-ریچ و گریس گیلروی تهیه نمایندگان اجرایی آن خواهند بود.

  • تایتانیک در 25 سالگی بازآفرینی می گردد
  • اولین انفجار هسته ای تاریخ بدون جلوه های کامپیوتری در اوپنهایمر

کت کویرو کارگردان دو قسمت اول این مجموعه و در عین حال تهیه نماینده اجرایی آن نیز خواهد بود. گریزر بعلاوه قرار است در مارس 2023 نقش فردی فریمن را در فصل بعدی شزم: خشم خدایان در مارس 2023 بازی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره جوان آن به افسانه های اسپایدرویک پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره جوان آن به افسانه های اسپایدرویک پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید