ستاره فینالیست جام جهانی از هم تیمی ها جدا شد ، ویروس عجیبی که رویای بازیکنان فرانسه را نابود کرد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، دیدیه دشان تایید کرد که کینگزلی کومان نیز به ویروس شتر گرفتار شده و ممکن است بازی فینال جام جهانی را از دست بدهد.

ستاره فینالیست جام جهانی از هم تیمی ها جدا شد ، ویروس عجیبی که رویای بازیکنان فرانسه را نابود کرد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، به نقل از آاس، فرانسه هر طور که بود توانست به فینال جام جهانی برسد. تیمی که قبل از آغاز بازی ها چند ستاره خود را به علت مصدومیت از دست داده بود و بسیاری تصور می کردند برای رسیدن به فینال شانس زیادی ندارد، در نهایت پیروز شد به هدف خود برسد. قبل از بازی نیمه نهایی برابر مراکش که شب گذشته برگزار گردید و فرانسه 2-0 پیروز شد. دایو اوپامکانو و آدرین رابیو(ایزوله شده) به علت ابتلا به ویروس شتر بازی را از دست دادند. این بیماری که شبیه به آنفولانزاست و سیستم ایمنی بدن را ضعیف می نماید، حالا کینگزلی کومان را هم گرفتار نموده و این بازیکن بایرن مونیخ نیز شاید فینال را از دست بدهد.

دشان در این رابطه گفت:کومان صبح تب داشت و نتوانست تمرین کند. در دوحه، دما کمی کاهش یافته است و شما همواره تهویه مطبوع دارید. ما چند مورد از علائم شبه آنفولانزا داشته ایم و سعی می کنیم مراقب باشیم که شیوع پیدا نکند.

دشان شرح داد که از چه پروتکلی استفاده می گردد تا فوتبالیست ها بتوانند روز یکشنبه به موقع به فینال برسند و مهمتر از همه، دیگر موردی وجود نداشته باشد:دایو اوپامکانو بلافاصله بعد از بازی با انگلیس احساس بدی داشت. وقتی شما آنقدر به خودتان فشار می آورید، بدنتان ضعیف می گردد و بیشتر مستعد ابتلا به این ویروس هستید. ما تمام اقدامات احتیاطی لازم را انجام می دهیم، سعی می کنیم مطمئن شویم که شیوع پیدا نمی نماید، اما ویروس البته مسری است و ما باید اقدامات احتیاطی را در برابر آن انجام دهیم. فعلا رابیو از دیگر بازیکنان جدا شده است.

  • مرگ تلخ نوجوان مراکشی در درگیری با طرفداران فرانسه | پسر 14 ساله چطور کشته شد؟

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره فینالیست جام جهانی از هم تیمی ها جدا شد ، ویروس عجیبی که رویای بازیکنان فرانسه را نابود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره فینالیست جام جهانی از هم تیمی ها جدا شد ، ویروس عجیبی که رویای بازیکنان فرانسه را نابود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید