سفر به نیواورلئان ، راهنمای سفر به نیواورلئان در لوئیزیانا

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، یکی ازشهر های بزرگ آمریکا در استان لوئیزیانا شهر نیواورلئان می باشد که از شهر های کلاسیک ایالات متحده به شمار می رود و یکی از بندرهای مهم آمریکا است که در کرانه روی می سی سی پی قرار گرفته است. این شهر جاذبه های دیدنی زیادی را برای گردشگران محیا نموده است از انواع جشنواره ها گرفته تا غذاهای خوشمزه و لذیذ ، گروه های موسیقی جاز و جاذبه ها و تفریحات بی شماری که هر گردشگری را مجذوب خود خواهد نمود. سفر به نیواورلئان از نمونه شهر هایی است که در ان فرهنگ و روح کلاسیک آمریکایی را می توان از نزدیک حس کرد و با آن ارتباط برقرار نمود. در ادامه با سفر به نیواورلئان و تماشای جاهای دیدنی نیواورلئان با ما همراه باشید.

سفر به نیواورلئان ، راهنمای سفر به نیواورلئان در لوئیزیانا

خوشگذرانی در نیواورلئان

در سفر به نیواورلئان بدانید که جشنواره ماردی گرا یکی از جشنواره ها و مراسماتی مهمی است که باعث شده است که این شهر خاص و ویژه باشد اگر بخواهیم از نظر هزینهسفر به نیواورلئان و شهر های بزرگ امریکا مقایسه ای داشته باشیم می توان چنین نتیجه گرفت که شهر نیواورلئان ارزان ترین مقصد جهانگردی در امریکا می باشد. مطمئنا با سفر به نیواورلئان و تماشای جاهای تماشای نیواورلئان مجذوب آن خواهید شد در این شهر چیزی که بیش از همه توجه شما را جلب می نماید حضور فرانسوی ها می باشد که به طور گسترده ای در این شهر حضور دارند که حضور پر رنگشان حتی در فرهنگ غذایی نیواورلئان تاثیر گذار بوده اند در شهر نیواورلئان غذا ، تاریخ و ورزش و موسیقی از ارزش و جایگاه خاصی برخوردا می باشد مادی گرا که از کارنوال های مشهور در دنیا می باشد در آن برگزار می شود و تیم های ورزشی چون تیم فوتبال نیو اورلئانز سینتز و بسکتبال نیو اورلئانز هورنتز در این شهر مستقر هستند. دانشگاه نیواورلئان ، دانشگاه تولین و دانشگاه لویولا از جمله دانشگاه های مهم در شهر نیواورلئان به شمار می روند و جزو مراکز علمی بزرگ این شهر به حساب می آیند.

شرایط آب و هوایی در نیواورلئان چگونه است ؟

تابستان های نیواورلئان هوای گرم و مرطوبی دارد اگرمی خواهید در یک زمان خاص و ویژه از نظر آب و هوایی به این شهر سفر کنید پیشنهاد می کنیم که در ماه اکتبر تا مه به این شهر سفر کنید تا شاهد آب و هوایی مطلوب و مساعد باشید . اغلب فصل های سال در این جا باران می بارد اما این که در تمام طول روز شاهد باران در این شهر باشید تقریبا سابقه ندارد . این شهر دارای زمستان های معتدل تر نسبت به دیگر شهر ها شمالی آمریکا بوده و برترین زمان سفر به نیواورلئان در اوایل بهار خواهد بود

هزینه حمل و نقل عمومی در نیواورلئان چگونه است ؟

برای سفر به نیواورلئان اگر بخواهید از فرودگاه تا مرکز شهر نیواورلئان سوار تاکسی شوید چیزی در حدود 33 دلار اگر سوار ون شوید 20 دلار و برای گشت در نیواورلئان ، اگر سوار اتوبوس محلی شوید 2 دلار باید پرداخت نمایید در واقع خلاصه کنم برای هر 3 کیلومتر جابه جایی به وسلیه تاکسی در این شهر شما باید چیزی در حدود 11.5 تا 15.5 دلار پرداخت نمایید.

هزینه مواد غذایی در شهر نیواورلئان

بیشتر هتل ها و هاستل ها می توانید صبحانه رایگان دریافت کنید اما اگر صبحانه رایگان نصیبتان نشد در این صورت برای خوردن یک صبحانه با حداقل هزینه باید چیزی در حدود 4 8 دلار از جیبتان خرج کنید.معمولا در نزدیکی هاستل و یا هتلی که ساکنش هستید می توانید جایی برای صبحانه خوردن پیدا نمایید.در خصوص ناهار نیز هزینه ای که باید در این شهر برای یک غذای خوشمزه محلی و ارزان بپردازید شاید چیزی بین 5 تا 10 دلار باشد. بابت شامتان نیز می توانید یک غذای نسبتا خوب و ارزان قیمت را با پرداخت چیزی در حدود 8 تا 15 دلار نوش جان نمایید.حتی می توانید خودتان با صرف هزینه ای ارزان تر مواد غذایی مورد احتیاج یک هفته تان را از قبیل برنج ، نان ، گوشت قرمز گاوی ، شیر ، تخم مرغ ، انواع میوه ها را خریداری کنید و با سلیقه و باب میل خودتان آشپزی کنید و غذاهای خوشمزه ای که دوست دارید را طبخ نمایید.

کی هتل رزرو کنیم ؟

سفر به نیواورلئان و روزرو هتل در این شهر در زمان هایی که جهانگردان زیادی به جاهای تماشای نیواورلئان سفر می نمایند ایده خوبی نخواهد بود زیرا که قیمت های هتل ها و هاستل ها در بالاترین رنج خودشان خواهند بود برای نمونه فصل بهار و پاییز و ماه های مارش ، مه ، آوریل ، نوامبر ، اکتبر هزینه هتل خیلی زیاد می باشد و بیشتر در فصل تابستان می توانید هتل های ارزان تری را پیدا کنید بعلاوه یکی دیگر از مواقعی که هزینه اقامت در این شهر بالا می رود در زمان برگزاری مراسم ماردی گرا می باشد چون که در این زمان معمولا اغلب هتل ها و هاستل ها از قبل رزرو شده و پر هستند .در هاستل ها و در اتاق های اشتراکی اگر بخواهید بمانید باید در حدود 27 تا 35 دلار بابت یک شب اقامت هزینه پرداخت کنید. هتل ها نیز قیمتشان بسته به این که چند ستاره باشند فرق دارد برای نمونه در هتل های تک ستاره برای هر شب اقامت 35 تا 80 دلار در هتل های دو ستاره چیزی بین 53 تا 201 دلار و در هتل های سه ستاره باید مبلغی بین 94 تا 234 دلار هتل های چهار ستاره 161 تا 234 دلار و هتل های پنج ستاره 230 تا 400 دلار از شما پول خواهند گرفت.

آشنایی با جاذبه های جهانگردی و تماشای شهر نیواورلئان

آشنایی با میدان جکسون

اگر از دوستداران و علاقمندان به معماری و هنر و تاریخ هستید میدان جکسون از مجموعه جاهای تماشای نیواورلئان مکان آرامش بخشی برای شما خواهد بود و از بودن در آن مطمنا راضی خواهید شد .Place dArmes نام اصلی میدان جکسون امروزی می باشد ، میدان جکسون به افتخار هفتمین رئیس جمهور آمریکا اندرو جکسون نامگذاری شده است و مجسمه ای هم از این فرد در این میدان نصب می باشد .هنرمندان زیادی در گوشه و کنار این میدان به اجرای موسیقی زنده می پردازند میدان جکسون از میدان های کلاسیک و زیبای شهر نیواورلئان به شمار می رود . در سفر به نیواورلئان در نظر داشته باشید که در این میدان و در اطراف آن می توانید قدیمی ترین آپارتمان های ایالات متحده که به ان ها پونتالبا گفته می شود را از نزدیک ببینید و از بودن در یک محیط کلاسیک امریکایی لذت ببرید.

تراموای شهری-RTA

از جاهای تماشای نیواورلئان ، قدیمی ترین مسیر تراموای دنیا یعنی خط تراموای سنت چارلز در این شهر وجود دارد این مسیر بسیار زیبا و تماشایی می باشد که با عبور از این مسیر شما می توانید معماری های تاریخی و جاذبه های نیو اورلئان را تماشا کنید . قدمت این تراموای شهری به 150 سال پیش باز می شود.

آشنایی با محله فرانسوی (French Quarter)

جامعه مهمان نواز فرانسوی ها در محله به نام کوارتر یا Vieux Carré در شهر نیواورلئان ساکن هستند که این محله در بخش مرتفعی از شهر و بر روی هلالی از رود می سی سی پی قرار گرفته است و از مراکز فرهنگی شهر نیواورلئان به شمار می رود. در معماری این قسمت از شهر از هنر های آمریکایی ، فرانسوی و اسپانیایی استفاده شده است و مجذوب کنندهیت فوق العاده ای را به رخ می کشد. محله فرانسوی ها از منحصر به فرد ترین و قدیمی ترین و صمیمی ترین محله های این شهر به شمار می رود که هنرمندان بزرگ و نویسندگانی چون کارک توین ، لافکادیو هرن ، جان جیمز اودوبان شیفته این محله زیبا و تاریخی و دوست داشتنی در شهر نیو اورلئان و از جاهای تماشای نیواورلئان هم بودند. در این محله می توانید در کوچه پس کوچه هایش قدم بزنید از موسیقی زنده لذت ببرید و غذاهای خوشمزه میل نمایید و شب نشینی در خیابان های این محله را تجربه کنید .

سفر کروز با کشتی بخار در نیواورلئان

در سفر به نیواورلئان گشت و گذار بر روی می سی سی پی که از مشهور ترین رودهای دنیا می باشد با کشتی بخار یک از کارهای هیجان انگیزی می تواند باشد که شاید شما دوست داشته باشید آن را تجربه کنید . جالب این که شما می توانید در کشتی کروز که به وسیله شرکت Natchez به صورت تور جهانگردی در اختیار مسافران می سی سی پی قرار

تورهای بلادی ماری نیواورلئان

اگر به ماجراهای ترسناک و علمی تخیلی و ماورایی که در فیلمهای سینمایی دیده اید و در کتاب ها خوانده اید علاقمندید در سفر به نیواورلئان شما را دعوت می کنیم که به تورهای بلادی ماری سری بزنید. در واقع برنامه ریزی این تور ها به وسیله عده ای از محققان و و نویسندگان با موضوع ماوراء الطبیعی و روانشناسی برگزار می شود آن ها در این زمینه تور های گروهی ، عمومی ، شخصی و لوکس را ندارک می بینند و اگر از چیزی نمی ترسید و علاقه دارید نهایت هیجان و ترس را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما این است که حتماً سری به تور های بلادی مار در سفر به نیواورلئان بزنید

بازدید از پارک شهری نیواورلئان

اگر فردی رمانتیک هستید و با احساس و عاشق طبیعت توصیه می کنیم که حتما سری به پارک شهری نیواورلئان بزنید در واقع یکی دیگر از جاهای تماشای در نیواورلئان پارک شهری این شهر است که به عبارتی یک واحه ای است با مساحتی در حدود 526 هکتار که جهانگردان زیادی را می تواند در آن دید که در گوشه و کنار پارک مشغول لذت بردن از امکانات بی نظیر این پارک هستند . این پارک که جزو پارک های شهری قدیمی در امریکا می باشد میلیون ها جهانگرد را سالانه به سوی خود جذب می نماید. از امکانات و برنامه هایی که در این پارک اجرا می شود می توان به دوچرخه سواری ، تماشای کنسرت در فضای باز و دلنشین ، بازی گلف ، تماشا درختان بلوط قدیمی با عمری 800 ساله اشاره نمود و لذت بردن از بازی تنیس و قدم زدن در میان سبزه ها و تماشا گل های رز خوشرنگ و معطر از جمله کارهایی می باشد که می توانید در این پارک شهری زیبا انجام دهید.

پارک ولدنبرگ نیواورلئان

علاقمندان به طبیعت می توانند لحظات شاد و مفرحی را از بودن در پارک ولدنبرگ نیواورلئان تجربه نمایند این پارک مکانی مناسب برای دوچرخه سواری و پیاده روی و لذت بردن از طبیعت را پیش رویتان می گذارد. در نزدیکی این پارک یک سینمای روباز نیز قرار گرفته است که توصیه می کنیم آن را نیز تجربه کنید یا از آکواریوم اودوبان آمریکا تماشا نمایید . مساحت پارک ولدنبرگ ریوفرانت چیزی در حدود 6/5 هکتار می باشد .

کلیسای جامع سنت لوییس نیو اورلئان

مشتاقان تاریخ و هنر و معماری می توانند در نیواورلئان یکی از قدیمی ترین کلیساهای امریکا را از نزدیک ببینید که به عنوان نماد نیواورلئان از آن یاد می شود این کلیسا، کلیسای جامع سنت لوییس می باشد که در نزدیکی میدان جکسون واقع شده است و دارای معماری بی نظیری می باشد . یکی از نکات مجذوب کننده و تماشای این کلیسا از مجموعه جاهای تماشای نیواورلئان دو برجی می باشد که در دو طرف کلیسا و برجی نیز در وسط کلیسا واقع شده اند و زیبایی خیره نماینده ای را در ترکیب با مجسمه برنزی اندرو جکسون ومناظر اطراف آن به وجود آورده است.

موزه هنر جنوبی آگدن در نیواورلئان

هنر دوستان می توانند به بازدید از یکی از مکان های شگفت انگیز از نمونه جاهای تماشای نیواورلئان در منطقه انبار کالای نیواورلئان بپردازند این مکان شگفت انگیز موزه هنر جنوبی آگدن در نیواورلئان می باشد که در آن با استفاده از نمایشگاه های موقت ، نمایش مجموعه های دائمی ، برنامه های تحقیقاتی و آموزشی و نشری با هدف توسعه درک ، دانش و تفسیر به ارزش گذاری فرهنگ آمریکای جنوبی پرداخته اند و با این هدف موزه آگدن از نمونه جاهای تماشای نیواورلئان احداث شده است .

کافه دموند در نیواورلئان

خوردن قهوه در کافه دموند در نیواورلئان می تواند بسیار هیجان انگیز باشدمخصوصا که همراه قهوه یک کلوچه میوه دار سرخ شده نیزبه شما تعارف می نمایند. کافه دموند از کافه های کلاسیک و قدیمی شهر نیواورلئان می باشد که 24 ساعته باز است و بسیار معروف بوده و بعلاوه قدمت بالایی دارد به طوری که از سال 1862 تا به امروز مشغول پذیرایی از مشتریان خود که افراد مختلفی از سراسر دنیا هستند می باشد. شما می توانید کلاسیک ترین صبحانه خود را در این کافه نوش جان کنید. این کافه به نام کافه دنیا نیز شناخته می شود و از انجایی که در نزدیکی ساحل رود می سی سی پی واقع شده است می تواند لحظاتی خاطره انگیز و دلنشین را برایتان به ارمغان بیاورد.

موزه ایالتی لوئیزیانا (خانه 1850)

از جاهای تماشای نیواورلئان و در سمت مخالف میدان جکسون خانه 1850 قرار گرفته است که در مواقع به عنوان موزه ایالتی لوئیزیانا شناخته می شود.در این موزه می توانید به اطلاعات مفیدی و جامعی در خصوص اجداد آمریکایی ها لا اقل از طبقه میانه به بالای دوران پیش از جنگ های داخلی آمریکا به دست بیاورید. در این موزه آثار دکوری و هنری بازگو نماینده پیروز ترین دوران پیش از جنگ داخلی آمریکا می باشد . آثاری که در این موزه نگهداری می شود شامل نقره نیواورلئان ، نقاشی های جالب و تماشای ، ظروف قدیمی پاریسی و مهم تر از همه مجموعه ای از سناتور سابق عضو حزب دموکران آمریکا جان اسلیدل را می باشد. در سفر به نیواورلئان و تماشای جاهای تماشای نیواورلئان برای ورود به این بازی افرا دبزرگسال چیزی در حدود 3 دلار و سالمندان 2 دلار و بچه های زیر 12 سال احتیاج به پرداخت هزینه ورودی ندارند.

موزه ملی جنگ دنیای دوم

اگر دوست دار تاریخ هستید و می خواهید که از جنگ دنیای دوم اطلاعات خوبی به دست اورید پیشنهاد می کنیم که از موزه ملی جنگ دنیای دوم در جاهای تماشای نیواورلئان تماشا کنید موزه ای که استفان آمبروس نویسنده و تاریخ شناس مشهور آن را تاسیس کرد. این موزه به عنوان موزه ملی D-Day یعنی روز آغاز عملیات در سال 2000 میلادی افتتاح شد در موزه جنگ دنیای دوم در نیواورلئان روایتی از دخالت امریکا بازگو می شود و در این واگویه با نمایش؛ نامه ها ، سلاح ها ، پوستر های استخدام و فیلم های مختلف به عنوان سند این دخالت تاریخی پرده برداری شده است.

مدرسه آشپزی نیو اورلینز

اگر عاشق آشپزی هستید توصیه ما به شما شرکت در کلاس آشپزی نیو اورلینز می باشد که در ان می توانید با روش پخت غذاهای محلی نیواورلئان و دیگر غذاهای آمریکایی آشنا شوید .

بلاین کرن ماردی گرا ورلد

اگر دوست دارید بدانید که عروسک ها و صنایع دستی و دیگر آثار هنری که در مراسم ماردی گرا نمایش داده می شود چگونه ساخته می شود و فرصت رفتن به این جشنواره بی نظیر و تماشایی را از دست داده اید می توانید به استودیو بلاین کرن ماردی گرا ورلد بروید

منبع: همگردی

به "سفر به نیواورلئان ، راهنمای سفر به نیواورلئان در لوئیزیانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به نیواورلئان ، راهنمای سفر به نیواورلئان در لوئیزیانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید