سهم 30 درصدی هلال احمر در بازار تجهیزات تزریقی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال با اشاره به کیفیت فراوری تجهیزات تزریقی، گفت: در حال حاضر حدود 30 درصد احتیاج بازار کشور را سها هلال تأمین می نماید.

سهم 30 درصدی هلال احمر در بازار تجهیزات تزریقی

سید بهمن سبحانی با اشاره به این که شرکت ساخت تجهیزات سها هلال از 30 سال پیش با هدف تأمین احتیاج های همه اقشار تشکیل شد، گفت: محصولات تزریقی نظیر ست سرم و ست دیالیز در این مجموعه فراوری می گردد و فراوری انواع سرنگ نیز در سال های اخیر در دستورکار قرار گرفته است. بعلاوه با رشد مالی و توسعه احتیاج های ما در حال حاضر 18 شرکت در حال فراوری تجهیزات پزشکی تزریقی در کشور فعال هستند.

وی با اشاره به کیفیت فراوری تجهیزات تزریقی، گفت: در حال حاضر حدود 30 درصد احتیاج بازار کشور را سها هلال تأمین می نماید البته ظرفیت، بسیار بیش از این است و باید به تدریج به فکر صادرات این محصولات با توسعه فراوری باشیم.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران اضافه نمود: معدود کشور هایی هستند که صافی دیالیز را فراوری می نمایند و شرکت سها هم از همان ابتدا خط فراوری این تجهیزات را در کشور راه اندازی کرد. امروزه به همراه یک شرکت داخلی احتیاج های کشور را تأمین می کنیم و امیدواریم با افزایش سرمایه گذاری ها بتوانیم در حوزه صادرات نیز قدم برداریم. امروز دستگاه های دیالیز متعددی در بازار وجود دارد که یکی از مهم ترین این دستگاه ها فراوری سها هلال است. 4 هزار دستگاه فراوریی سها هلال در کشور فعال است و تحت لیسانس بهترین شرکت جهانی به فراوری و ارائه سرویس می پردازد.

سبحانی با اشاره به این که در حال حاضر سالیانه 300 میلیون سرنگ در سها هلال فراوری می گردد، گفت: سال آینده این عدد به 400 میلیون سرنگ خواهد رسید.

وی با اشاره به اثر تحریم در فراوری تجهیزات پزشکی، ادامه داد: تحریم ها در سال 1397 به مدت هشت ماه موجب تعطیلی خط فراوری صافی دیالیز شد و در موضوع پرداخت هزینه مواد اولیه گاهی مشکلاتی به وجود آمد، اما همچنان به فراوری ادامه می دهیم.

وی با بیان اینکه احتیاج کشور 9 هزار دستگاه دیالیز است، اضافه نمود: 4 هزار دستگاه را ما سال های قبل وارد کردیم و 4 هزار دستگاه را یک شرکت خصوصی دیگر وارد نموده است. هزار دستگاه هم قرار است به وسیله شرکت های داخلی فراوری و احتیاج های داخلی را تأمین کنیم.

سبحانی با اشاره به اینکه 25 میلیون یورو در حال حاضر هزینه مواد مصرفی اولیه فراوری تجهیزات پزشکی است، گفت: سها هلال تنها شرکت فراورینماینده انژوکت است و امیدوارم بتوانیم خط فراوری انژوکت را تقویت کنیم تا 30 درصد بازار را هم تأمین کنیم. این عدد در حال حاضر 10 درصد است.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران اضافه نمود: هر سال 7 درصد رشد بیماران دیالیزی داریم که باید احتیاج های این عزیزان تامین گردد.

وبلاگ تکنولوپ اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سهم 30 درصدی هلال احمر در بازار تجهیزات تزریقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم 30 درصدی هلال احمر در بازار تجهیزات تزریقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید