سوپرمن الاهلی ایرانی است!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، بازی الاهلی و الشمال در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر با نتیجه 2- 2 به خاتمه رسید. اتفاق مهم این بازی گل زدن محمدحسین کنعانی زادگان بود. گلی که باعث شد الاهلی از شکست نجات پیدا نموده و به رده پنجم برسد. این اولین باری نیست که مدافع ایرانی الاهلی این تیم را نجات می دهد و او رکورد ویژه ای را در این چند هفته به نام خودش ثبت نموده است. این مدافع در 7 هفته ای که از لیگ گذشته، 4 گل به ثمر رسانده که رکورد جالبی محسوب می گردد و البته 3 گل از روی نقطه پنالتی زده است.

سوپرمن الاهلی ایرانی است!

این آمار نشان می دهد که خصوصیت جدیدی هم باید به بازی این مدافع افزود و آن توانایی پنالتی زدن است. البته از آن جایی که در تیم ملی و فوتبال ایران، این وظیفه بیشتر به مهاجمان و بازیکنان هجومی واگذار می گردد شاید او شانس کمی برای گرفتن این وظیفه در بازی های پیش روی ملی داشته باشد. با این حال این توانایی یک موهبت برای تیم کی روش محسوب می گردد. محمدحسین کنعانی زادگان در حال حاضر با زدن 4 گل در 7 بازی در رده هفتم جدول گلزنان فصل جاری لیگ ستارگان قطر جای دارد. البته او در میان مدافعان رتبه اول را در اختیار داشته و گلزن ترین مدافع این رقابت هاست.

اولین گل او در بازی مقابل الدحیل از روی نقطه پنالتی به ثمررسید. گلی که در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشانده و الاهلی باخت را با تساوی مقابل یکی از تیم های قدرتمند لیگ کشورش عوض کند.

باز هم یک پنالتی در دقیقه بعد از 90 و باز هم گل و باز هم کنعانی زادگان که بازی را برای تیمش درآورده و این بار تساوی را به برد مقابل الریان تبدیل کرد.

گل سوم پنالتی نبود، اما باز هم یک ضربه کاشته بود که به گلی بسیار زیبا و البته حساس تبدیل شد. این بار سوپرمن الاهلی به صورت غیرمستقیم در امتیاز گرفتن الاهلی نقش داشت. گل او باعث شد تا بازی 3 بر یک به نفع الاهلی گردد. البته بازیکنان حریف در ادامه دو بار دروازه این تیم را باز نکردند و شاید اگر گل کنعانی زادگان نبود این تیم به جای تساوی، با باخت بازی را به انتها می رساند.

آخرین گل او باز هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و باز هم یک باخت را با تساوی جا به جا کرد. کنعانی زادگان این روز ها ارزشمندترین مهره تیمش است که سرمربی این تیم قطری بخش زیادی از امتیازاتش را مدیون اوست. کنعانی زادگان که همواره به عنوان یک مدافع با پاس های کلیدی و سرنوشت سازش شناخته می شد، حالا به یک ایستگاهی زن و پنالتی زن قهار هم تبدیل شده است.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "سوپرمن الاهلی ایرانی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرمن الاهلی ایرانی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید