سی ال ای مفهومی: معرفی خاص ترین بنز سال های اخیر

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مرسدس بنز در جدیدترین رویداد خودرویی، چالش بسیار جدی را متوجه رقبای خود نموده است. یک مفهومی از کلاس CLA که فعلا با همین نام مبتنی بر فناوری EQXX شناسایی می گردد.

سی ال ای مفهومی: معرفی خاص ترین بنز سال های اخیر

به گزارش عصر ایران، سی ال ای مفهومی بر پایه معماری ماژولار مرسدس بنز یا همان MMA مشهور، پیشرفته است. در تمامی قسمت های داخلی از مواد دارای پایه زیستی استفاده شده تا زیبایی این کابین کمترین مقدار تخریب را متوجه محیط زیست کند.

برد حرکتی این دلبر الکتریکی 750 کیلومتر اعلام شده، اما جزئیات بخش فنی هنوز به شکل یک راز حفظ شده است.

مرسدس بنز سی ال ای مفهومی خود را بر اساس پلتفرم ویژن EQXX توسعه داده که این رویکرد هم در بخش فنی و هم کابین مورد تایید رسمی قرار گرفته است.

اگر هوادار برند ب ام و هستید، نگاهی به نوترین محصول باواریایی ها داشته باشید که رقیب اصلی این مرسدس بنز محسوب می گردد.

سی ال ای مفهومی در طراحی بدنه یک سدان 4 درب با استایل کوپه را پیش روی مخاطب قرار می دهد که اگر المان های مدرن آن یعنی چراغ های اصلی و جلوپنجره را کنار بگذاریم دقیقا منطبق با زبان طراحی دیگر محصولات لوکس و نو این کمپانی است، اما وقتی عناصر مذکور وارد این تابلوی صنعتی می شوند، قطعا یک آینده نگر خوش سیما پیش روی مخاطب قرار گرفته است.

رنگ قرمز اناری نیز کد رنگ مورد علاقه مرسدس بنز در معرفی محصولات نوش است که قبلا هم مورد استفاده قرار گرفته، اما بدنه سی ال ای مفهومی میزبان طیف مجذوب نماینده تری از آن است که قطعا طی فرایند فناورانه تری فراوری و اجرا شده است.

الگوی طراحی چراغ های اصلی جلو و عقب به همراه بخش جلوپنجره را می توان اثرگذارترین بخش این محصول دانست که منتج به شکل گیری پروفایل فوق العاده خاصی در قسمت دماغه و عقب شده است. رینگ های اختصاصی 21 اینچی نیز در نمای جانبی جلب نظر می نمایند.

در رابطه با قسمت کابین، شما را به مشاهده تصاویر دعوت می کنیم، زیرا بهتر از هر توضیحی می تواند فناوری و تجمل این بخش را توضیح دهد: مواد دوستدار محیط زیست، طراحی خلاقانه، فناوری نمایشگر ها در کنسول یکپارچه اصلی، چرم ناپا و جزئیات بسیار دیگری که هر کدام در برترین شکل ممکن جانمایی شده اند.

منبع: فرارو

به "سی ال ای مفهومی: معرفی خاص ترین بنز سال های اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ال ای مفهومی: معرفی خاص ترین بنز سال های اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید