عالیشاه: پنالتی روی عیسی را ندیدم، اما روی ترابی صد درصد پنالتی شد، آمار فردی کنار موفقیت تیم به چشم می آید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید در صحنه ای که مهدی ترابی تعادلش را در محوطه جریمه ذوب آهن از دست داد، خطای پنالتی اتفاق افتاده است.

عالیشاه: پنالتی روی عیسی را ندیدم، اما روی ترابی صد درصد پنالتی شد، آمار فردی کنار موفقیت تیم به چشم می آید

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تکنولوپ، امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از رجحان 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن گفت: با اینکه شاید یک اندازه از نظر بدنی، آمادگی لازم را نداشتیم، اما خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و خیلی مهم بود.

وی درباره پنالتی روی عیسی آل کثیر و اینکه آیا از نگاه او که در نزدیکی صحنه حضور داشت پنالتی بوده است یا نه، گفت: این صحنه را دقیق ندیدم و حواسم نبود، اما صحنه ای که روی مهدی ترابی رخ داد را دیدم و صد درصد پنالتی بود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره انجام دویستمین بازی اش برای این تیم گفت: نمی گویم آمار فردی مهم نیست، اما آمار فردی کنار موفقیت تیم به چشم می آید. اگر تیم نتیجه بگیرد و افتخار کسب کند، آمار فردی هم به چشم می آید. خدا را شکر می کنم و از تک تک بچه ها تشکر می کنم و امیدوارم هر روزی که با پیراهن پرسپولیس بازی می کنم، مثمرثمر باشم.

عالیشاه درباره مسئله حذف پرسپولیس از آسیا و اینکه مدیران همچنان کوشش می نمایند تا سرخپوشان در آسیا بمانند، گفت: من به عنوان بازیکن کارم را انجام می دهم و وظیفه ام تمرین و بازی کردن است. به نظرم مدیران باید یکسری مسائل را زودتر پیگیری نمایند تا این اتفاقات رخ ندهد، چون طرفداران با این مسائل ناراحت می شوند و خیلی از مردم ما با فوتبال زندگی می نمایند. امیدوارم هیچ وقت شاهد این اتفاقات نباشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عالیشاه: پنالتی روی عیسی را ندیدم، اما روی ترابی صد درصد پنالتی شد، آمار فردی کنار موفقیت تیم به چشم می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: پنالتی روی عیسی را ندیدم، اما روی ترابی صد درصد پنالتی شد، آمار فردی کنار موفقیت تیم به چشم می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید