غلامی: صحبت هایمان با مسئولان بی فایده بود

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هفته گذشته هم که خودمان مصاحبه کردیم و از مخبر و وزیر ورزش خواهش کردیم، ولی انگار نه انگار و این تیم را به امان خدا رها نموده اند.

غلامی: صحبت هایمان با مسئولان بی فایده بود

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تکنولوپ،عارف غلامی پس از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک گفت: خداراشکر می کنم هرچقدر که جلو تر می رویم تیم ما آماده تر می گردد و شرایط خود در جدول را با تیم صدر نشین حفظ می نماید. ولی متأسفانه مسائل رفته رفته بیشتر می گردد. یادتان است ما حدود 9 امتیاز از صدر جدول فاصله داشتیم، اما با کوشش بازیکنان و کادر فنی و دیگر عوامل این فاصله را کمتر کردیم. متأسفانه در این میان برخی از مسئولین به جای اینکه به ما یاری نمایند بیشتر بین بازیکنان ما فاصله می اندازند. ما هیچ کوشش و اراده ای برای حل مسائل ندیدیم.

وی در خصوص مصاحبه مدیر عامل باشگاه و برطرف مسائل گفت: هیچ مسئله ای از تیم برطرف نشد بلکه از امکانات تیم هم کم کردند. بعلاوه هیچ اتفاق مثبتی هم رخ نداد. غیر از این که قربان زاده در یک برنامه با حضور مدیر عامل باشگاه حضور پیدا کرد و خیلی از چیز ها معین شد. ببینید راحت بگویم هیچ تیم مدیریتی پشت این تیم نایستاد که فکر کنیم یک مدیر پشت ما وجود دارد. نه برای نتیجه گرفتن های این تیم و نه برای طرفدار کاری کردند. شما ببینید در اراک مردم با شور و شوق به استادیوم آمدند تا تیم محبوب خود را تشویق نمایند. من گفته ام باز هم می گویم ما خودمان هستیم و خودمان. فکر می کنم در مصاحبه هایی هم که انجام دادیم حرف خودمان را به مسئولان بالاتر هم رساندیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: مسئولان باید به ما شرح بدهند که نگاه ملی یعنی چه؟ اصلا، چون در خصوص استقلال یک بحث میلی پیش آمد تا بحث ملی و بار ها شاهد بودیم که برای تیم های دیگر هم چنین اتفاقاتی افتاده بود. در آن برهه زمانی هم خیلی مسرور بودیم که به تیم هایی که دولتی هستند رسیدگی می نمایند و مسائلشان را برطرف می نمایند. شاید کمی به نفع فوتبالیست ها کار نمایند. اما یاری اصلی آن ها برای این مردم و طرفداران است.

غلامی درپاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال تصمیم جدی تری درباره این شرایط خواهند گرفت و دست از کار خواهند کشید یا خیر گفت: سال جاری تیم ما از این قضیه مبرا بوده است. ما تجربه سال های قبل را داشتیم و هیچ اتفاق مثبتی برای ما نیافتاده بود و همه بازیکنان دست به دست هم دادیم تا برترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در ادامه درباره صحبت کردن با مسئولان باشگاه توضیح داد: سلسله مراتب در باشگاه استقلال وجود ندارد. ما خیلی از صحبت ها را به مسئولان می گوییم و تأکید می کنیم که انتقال دهند، ولی اصلا چنین چیزی وجود ندارد. من مانده ام اول با سرمربی صحبت کردیم بعد با سرپرست، بعد از آن با مدیر اجرایی صحبت کردیم. هفته گذشته هم که خودمان مصاحبه کردیم و از آقای مخبر و وزیر ورزش خواهش کردیم، ولی انگار نه انگار و این تیم را به امان خدا رها نموده اند. انگار نه انگار این تیم مدعی 2 قهرمانی است. شما ببینید ما تا کی باید ضربه مدیرانی را بخوریم که هیچ تخصصی ندارند. یک برنامه یک ساعت و نیمه برگزار گردید همه متوجه شدند که در باشگاه چه خبر است. حالا این یک برنامه 2 ساعته بود ما تمام روزمان با این افراد در باشگاه می گذرد.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره شرایط ساپینتو سرمربی این تیم هم مطرح کرد: ببینید من این قول را به شما می دهم که بازیکنان این تیم و کادر فنی با توجه به روحیه که از آن ها می بینم و کوششی که در تمرینات می بینم اصلا چنین چیزی وجود ندارد که تمرین نکنیم یا اتفاق بدتری رخ بدهد. ما تمام کوششمان را می کنیم، اما در مقابل حق خودمان را هم می خواهیم. چه کسی مسئول است و چه کسی مسئول باشگاه استقلال است و ما با چه کسی باید صحبت کنیم؟ یک مثالی هست که می گویند کسی که خودش را بخواب زده باشد را نمی گردد بیدار کرد.

غلامی در انتها درخصوص اینکه امیدی برای حل مسائل دارند یا خیر گفت: واقعا دیگر کلمه امید برای ما و حل مسائل در این زمان مرده است. فقط امیدمان به خودمان است تا بتوانیم بازی های لیگ به نتیجه ای که خومان می خواهیم برسیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "غلامی: صحبت هایمان با مسئولان بی فایده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامی: صحبت هایمان با مسئولان بی فایده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید