امتیاز از دست دادن استقلال در ابتدای فصل با حسرت در خاتمه فصل همراه می گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تهران (پانا) - مدیر فنی فصل گذشته استقلال تهران معتقد است با فرایند امتیاز از دست دادن که استقلال در فصل تازه در پیش گرفته، نمی توان این تیم را در فهرست مدعیان قرار گرفته است و استقلالی ها در انتها فصل حسرت این هفته ها را خواهند خورد.

امتیاز از دست دادن استقلال در ابتدای فصل با حسرت در خاتمه فصل همراه می گردد

صمد مرفاوی در گفت وگو با پانا، درباره شرایط استقلال در آستانه دربی شهر تهران و توقف این تیم در آبادان مقابل صنعت نفت گفت: دلیل اصلی ناهماهنگی که در بین بازیکنان استقلال در این بازی دیده می شد، تغییر سیستم بازی بود که تیم با دفاع چهار نفره وارد زمین شد و همین تغییر سیستم باعث شده بود تا بازیکنان ناهماهنگ شوند. بازی با این سیستم زمان بر است و طول می کشد تا بازیکن بتواند با این سیستم هماهنگ گردد.

وی ادامه داد: در بازی با صنعت نفت پس از گل زودهنگام که میزبان به ثمر رساند، جریان بازی در دست استقلال بود تا اینکه گل تساوی به ثمر رسید اما بعد از اینکه تیم توانست گل تساوی را بزند، دیگر خبری از جنگیدن با همه توان مثل زمانی که تیم عقب افتاده بود، در تیم دیده نشد و به یکباره آن شور و اشتیاق فروکش کرد. البته باید به این نکته هم اشاره نمود که صنعت نفت بعد از گلی که به ثمر رساند بازی دفاعی و بسته را در دستور کار خود قرار داده بود و بدنبال حفظ نتیجه بود.

مدیر فنی فصل گذشته استقلال که سابقه سرمربیگری در این تیم را هم دارد، در ادامه درباره شانس قهرمانی استقلال در این فصل با روندی که این تیم در هفت بازی ابتدایی نشان داده، گفت: با روندی که استقلال در پیش گرفته و چهار تساوی متوالی که بدست آمده، نمی توان این تیم را در کورس قهرمانی و بین مدعیان دید. برای مدعی قهرمانی بودن نباید در هفته های ابتدایی به راحتی امتیاز از دست داد و از همان ابتدا با قدرت ظاهر شد، امتیاز از دست دادن در ابتدای فصل، حسرت سرانجام فصل را همراه دارد. لیگ هر چقدر جلوتر برود امتیاز گرفتن سخت تر می گردد و نباید در این هفته های اول به راحتی 3 امتیازها را از دست داد. فصل گذشته هم که استقلال فصل را بالای جدول تمام کرد به دلیل همان امتیازهایی بود که در ابتدای فصل گرفته شده بود.

مرفاوی درباره چگونگی عملکرد آرتور یامگا و رودی ژستد دو خرید نو خارجی استقلال، گفت: چیزی که در بازی با صنعت نفت دیدیم این بود که بود و نبود آنها در ترکیب فرقی به حال استقلال نداشت، چرا که در بازی با گل گهر هم که اجازه بازی نداشتند تیم با تساوی زمین را ترک کرد و این بازی هم همینطور بود. بازیکن خارجی باید حداقل یک سر و گردن بالاتر از بازیکن ایرانی باشد نه اینکه هم سطح بازیکن ایرانی گردد، اگر قرار به خرید بازیکن هم سطح است چرا این همه باید هزینه کرد و بازیکن خارجی خرید. در مجموع و با این بازی هایی که از بازیکنان خارجی استقلال دیدم، به نظر بازیکنان معمولی هستند و کیفیت بالایی ندارند.

مهاجم دهه 70 استقلال در سرانجام درباره دربی شهر تهران که قرار است شنبه هفته آینده برگزار گردد، گفت: شرایط دربی با بقیه بازی های لیگ فرق دارد و هیچ وقت ربطی به این نداشته که کدام تیم کجای جدول واقع شده است و پیش از دربی چه نتیجه ای گرفته است. پس نباید فکر کرد که استقلال چون چهار تساوی متوالی داشته است، شانس کمی برای فزونی در دربی دارد. در کل به عنوان یک استقلالی امیدوارم استقلال برنده دربی باشد تا هم از این شرایط خارج گردد و هم بتواند به کورس برگردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "امتیاز از دست دادن استقلال در ابتدای فصل با حسرت در خاتمه فصل همراه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز از دست دادن استقلال در ابتدای فصل با حسرت در خاتمه فصل همراه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید