فروش خُرد سهام عدالت تکذیب شد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار با رد خبر منتشر شده مبنی بر شروع فروش سهام عدالت از روز شنبه اظهار داشت که این موضوع با توجه به شرایط حاکم بر بازار به صورت بلوکی انجام خواهد شد.

فروش خُرد سهام عدالت تکذیب شد

به گزارش تسنیم، سیدمهدی پارچینی، مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد همانگونه که طی مصاحبه قبلی اسم شد در طی مدت اخیر با ارائه گزارش های مجذوب نماینده به وسیله شرکت های حاضر در سبد سهام عدالت، شاهد افزایش تقاضای خرید در این دسته از شرکت ها بودیم، از طرفی بعضی از دارندگان سهام عدالت اقدام به ثبت تقاضای فروش در سامانه مربوطه نموده بودند.

وی اضافه کرد: لذا با توجه به شفاف شدن شرایط حاکم بر اقتصاد و فضای سیاسی کشور مقرر شد، تا در صورتی که سهامداران قصد بهره مندی بیشتر از منافع آینده دارایی های خود دارند جهت حفظ منافع این دسته از سهامداران فرصتی به منظور بازنگری درخواست های فوق داده شود.

پارچینی در ادامه گفت: پس از اتمام فرصت اعلامی، در آینده و بسته به شرایط حاکم بر بازار اقدام به واگذاری سهام های فوق بصورت بلوکی خواهد شد.

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ضمن رد خبر منتشر شده مبنی بر شروع فروش سهام عدالت از روز شنبه اعلام می شود که این موضوع با توجه به شرایط حاکم بر بازار و به صورت بلوکی انجام خواهد شد.

وی در سرانجام اضافه کرد: در سرانجام از فعالین محترم تقاضا می شود اخبار مربوط به بازار سرمایه را فقط از مراجع رسمی و متولی امر پی گیری نمایند و توجهی به اخبار غیر موثق نداشته باشند.

منبع: فرارو

به "فروش خُرد سهام عدالت تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش خُرد سهام عدالت تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید