مسجدی: سفر وزیر برق عراق در راستای همکاری ها در زمینه انرژی و تسریع در پرداخت مطالبات اقتصادی ایران است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، سفیرجمهوری اسلامی ایران در بغداد سفر وزیر برق عراق به تهران را در راستای همکاری های دو کشور در زمینه انرژی و تسریع در پرداخت مطالبات اقتصادی ایران گفت.

مسجدی: سفر وزیر برق عراق در راستای همکاری ها در زمینه انرژی و تسریع در پرداخت مطالبات اقتصادی ایران است

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ تکنولوپ، ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد امروز (آدینه) در توئیتی با اشاره به سفر پیش روی وزیر برق عراق به تهران نوشت: سفر قریب الوقوع آقای ماجد حنتوش وزیر محترم برق عراق به تهران در راستای همکاری های دو کشور در زمینه انرژی و تسریع در پرداخت مطالبات مالی ایران است.

سخنگوی وزارت برق عراق پیش از این با اعلام سفر وزیر برق این کشور به تهران، مطرح کرد در جریان این سفر توافقات جدیدی بین دو کشور در حوزه انرژی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: وزیر برق عراق با وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در مورد صدور گاز به عراق رایزنی خواهد نمود و احتمالا توافق جدیدی بین دو کشور منعقد و امضا می گردد.

به گزارش فارس، فؤاد حسین وزیر خارجه عراق در سفر اسفند ماه به ایران و در ملاقات با علی شمخانی درباره پرداخت بدهی این کشور گفته بود: با کوشش مستمر حوزه های مالی و بانکی و دستگاه های مالی ایران و عراق بعضی از موانع مهم برداشته شده و بزودی بر اساس مدل مورد توافق دو کشور فرایند پرداخت بدهی ها شروع می گردد. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس

به "مسجدی: سفر وزیر برق عراق در راستای همکاری ها در زمینه انرژی و تسریع در پرداخت مطالبات اقتصادی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسجدی: سفر وزیر برق عراق در راستای همکاری ها در زمینه انرژی و تسریع در پرداخت مطالبات اقتصادی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید