مسی آرژانتین را به هم ریخت!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، از زمانی که قهرمانی آرژانتین در جام جهانی بوئنوس آیرس را به یک مهمانی خیابانی بزرگ تبدیل کرد هنرمندان تتوکار با سفارش های متعدد برای تتو (خالکوبی) تصویر لیونل مسی بر روی بدن طرفداران تیم ملی آرژانتین روبرو شده اند.

مسی آرژانتین را به هم ریخت!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ به نقل از سی ان ان، در نتیجه، اکنون مسی به رقیب اسطوره دیگر فوتبال آرژانتین یعنی مارادونا تبدیل شده که پیش از این تصویرش محبوب ترین چهره برای خالکوبی بر روی بدن بود.

در آرژانتین کشوری که فوتبال مقوله ای شبیه به یک شور مذهبی است میلیون ها مرد و زن روز سه شنبه به خیابان ها آمدند تا از اعضای تیم ملی فوتبال کشورشان پس از بازگشت از قطر استقبال نمایند.

پس از یک شب شادی بسیای از آرژانتینی ها به سالن های تتو هجوم بردند تا طرح هایی از مسی ستاره تیم آرژانتین که به سومین قهرمانی آن تیم در جام جهانی یاری کرد را بر روی بدن شان خالکوبی نمایند. سباستین آرگوئلو پاز هنرمند خالکوبی که پیراهن امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی را بر تن دارد می گوید: من می دانستم که بسیاری از مردم خواستار خالکوبی مسی و سایر بازیکنان تیم هستند زیرا از پیش از برگزاری فینال رزرو نموده بودند. با این وجود، هرگز تصور نمی کردم روز پس از برگزاری بازی چنین صفی برای خالکوبی در سالن تشکیل گردد.

یک روز پس از آن که آرژانتین در بازی فینال میخکوب نماینده فرانسه را در ضربات پنالتی شکست داد آرگوئلو با زنگ های مداوم تلفن در سالن خود روبرو شد. او می گوید به پرسش های مشتریان در خصوص خالکوبی مسی، جام جهانی و پرچم آرژانتین بر روی بدن تماس می داد. رامیرو سولیس 44ساله می گوید: تصمیم گرفته بودم که دیگر خالکوبی نکنم اما وقتی دیدم مسی جام را بلند کرد مطمئن شدم که این مرد شایسته آن است که تصویرش را بر روی بدن ام خالکوبی کنم.

ماریا سلیا کامپانو 68ساله می گوید: زمانی که مسی به واوت وگهورست بازیکن تیم ملی هلند گفت: به چی نگاه می کنی احمق؟ می دانستم اگر برنده شویم آن را خالکوبی می کنم. ماریا اکنون این عبارت را روی ساعد خود خالکوبی نموده است.

منبع: فرارو

به "مسی آرژانتین را به هم ریخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی آرژانتین را به هم ریخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید