معمای عجیب شهریار مغانلو و پرسپولیس

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خبرنگاران: پرسپولیس برای در اختیار داشتن شهریار مغانلو انرژی زیادی را صرف نموده است؛ حداقل از ظاهر امر که اینطور پیداست. این باشگاه برای تقویت خط حمله اش در نیم فصل دوم فصل گذشته به سراغ مغانلو رفت که در سانتاکلارا اوضاع مساعدی نداشت و گلزنی را از یاد برده بود.

معمای عجیب شهریار مغانلو و پرسپولیس

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، پرسپولیس با پرداخت 50 هزاردلار که نام شد از سوی یکی از هوادارانش پرداخت شده توانست به صورت قرضی شهریار مغانلو را از آن باشگاه پرتغالی به ایران بکشاند. آن موقع شایعه شد که پرسپولیسی ها علاوه بر 50 هزاردلاری که به سانتاکلارا پرداخت نموده اند با رقمی نزدیک به 2 میلیاردتومان با این مهاجم به مدت 6 ماه توافق نموده اند.

شهریار مغانلو در پرسپولیس زودتر از چیزی که تصور می شد جواب داد و گل هایش به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا یاری زیادی با شاگردان یحیی گل محمدی کرد. البته که سبک بازی خاص او در پیشانی خط حمله، به دیگر بازیکنان پرسپولیس یاری زیادی در رسیدن به دروازه رقبا کرد. به همین سرعت او تبدیل به یکی از ستاره های هجومی پرسپولیس شد و نهایتا پیروز شد با این باشگاه جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

با اتمام لیگ بیستم، اما دردسر های پرسپولیس آغاز شد؛ این تیم خواستار دائمی کردن قرارداد شهریار مغانلو شد، ولی ظاهرا کار راحت نبود؛ شایعه شده است ایجنت ها بعد از درخشش مغانلو در پرسپولیس کار را خراب نموده و به سانتاکلارا پیشنهاد داده اند می توانند این مهاجم را با رقم بسیار درشت تری بفروشند. سانتاکلارا به همین سادگی رقم قرارداد قرضی را ضرب در 10 کرد و به پرسپولیس پیشنهاد داد اگر این مهاجم را می خواهد باید 500 هزار دلار (بعضی روایت ها حکایت از 500 هزاریورو دارد) بپردازد. پرسپولیس که خبر داشت خود شهریار مغانلو دوست دارد در این باشگاه بماند اطلاع داد چنین رقمی سنگین است و توان پرداختش را ندارد. سرخ های تهرانی امیدوار بودند که مذاکره شهریار با مسئولان سانتاکلارا آن ها را راضی کند تخفیف خوبی دهند.

پای سپاهان به پرونده شهریار مغانلو باز شد

شاید پرسپولیسی ها بیش از مقدار خوشبین بودند که می توانند در پرونده شهریار مغانلو دست بالا را داشته باشند و این بازیکن را با قیمت مناسبی بخرند، ولی با اتمام رقابت های لیگ برتر خبر رسید که نه تنها ایجنت ها یکی دو پیشنهاد قطری برای شهریار مغانلو جور نموده اند بلکه باشگاه سپاهان هم به میانه میدان آمده و برای در اختیار داشتن مغانلو مشغول مذاکره شده است. به گزارش وبلاگ تکنولوپ، سپاهانی ها البته یک گام هم از پرسپولیس جلوتر بودند، چون آن ها پیشنهاد داده بودند به ازای در اختیار داشتن شهریار مغانلو حاضرند محمد محبی، دیگر ستاره تیمشان را وارد چرخه این جابجایی نمایند تا دو طرف معامله ای برد - برد داشته باشند.

در این بین پرسپولیس دیرتر از موعد سر از اتفاقات درآورد و با بسته پیشنهادی نو اعم از پرداخت قسطی رقم سانتاکلارا پیش رفت، ولی اتفاق تازه تری رخ داد که در نوع خود عجیب بود! سانتاکلارا که از علاقه تیم های ایرانی به مغانلو خبردار شده بود نه 500 هزار دلار یا یورو بلکه این بار به پرسپولیس اطلاع داد که 750 هزار دلار یا یورو برای صادر کردن رضایتنامه مغانلو می خواهد!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، این اتفاق فقط یک روی سکه است، چون شهریار مغانلو که پیش تر گفته بود برای پول به پرسپولیس نیامده با پیشنهاد بسیار جالب تری از سپاهانی ها روبرو شده و حالا شایعه شده است که این مهاجم از مدت ها قبل از لحاظ اقتصادی با باشگاه سپاهان به توافق رسیده است. این بدان معنی است که سپاهان علاوه بر پرداخت رقم مدنظر سانتاکلارا (من های درگیر کردن محمد محبی در این انتقال) رقم بسیار بالایی هم به خود مغانلو پرداخت می نماید تا به این ترتیب خرید این بازیکن یکی از بزرگترین خرج ها را روی دست این باشگاه بگذارد.

پرسپولیس هم، اما این روز ها فقط امیدوار است! مسئولان این باشگاه همچنان روی فاکتور علاقه شهریار مغانلو به بازی در پرسپولیس مانور می دهند و امید دارند این علاقه در ادامه راستا که به نظر می رسد این بار خیلی کوتاه مدت باشد، به کارشان بیاید و بتوانند از سانتاکلارا تخفیف بگیرند یا قسطی بازیکن بخرند!

منبع: فرارو

به "معمای عجیب شهریار مغانلو و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای عجیب شهریار مغانلو و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید