سهم فدراسیون فوتبال ایران ازپاداش فیفا چقدر است؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، سایت بوابه الکره العمانیه اطلاع داد فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در در راستای یاری به پیشرفت فوتبال به حساب فدراسیون فوتبال عمان 8 میلیون دلار واریز کرد.

سهم فدراسیون فوتبال ایران ازپاداش فیفا چقدر است؟

فیفا پیش از این برای یک دوره چهارساله مبلغ 6 میلیون دلار را به حساب هر فدراسیون عضو آسیا واریز می کرد اما این بار با افزایش حدود 30 درصدی این رقم نزدیک به 8 میلیون دلار رسیده و فدراسیون عمان این پول را دریافت نموده است.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس اکنون روی نیمکت تیم ملی عمان نشسته و قطعا با این پول هنگفت شرایط این تیم بهبود خواهد یافت.

این در شرایطی است که یاری فیفا برای دوره ریاست 4 ساله روسای فدراسیون ها همیشه صورت گرفته است.

به همین دلیل باید دید این مبلغ به حساب فدراسیون فوتبال ایران واریز شده است یا که خیر. البته پیش از این هم به طور منظم یاری هایی از فیفا به فدراسیون های مختلف از جمله ایران اختصاص داده شده که به علت تحریم های موجود، این پول قابل برداشت از حساب فدراسیون فوتبال نبوده است.

رسانه عمانی هم مدعی شده است که این مبلغ در هر دوره ریاست نو فدراسیون ها به حساب آن ها واریز شده و با توجه به حضور مجدد مهدی تاج در راس فدراسیون فوتبال کشورمان، باید دید آیا این رقم به فدراسیون ایران اختصاص داده شده است؟

منبع: فرارو

به "سهم فدراسیون فوتبال ایران ازپاداش فیفا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم فدراسیون فوتبال ایران ازپاداش فیفا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید