همایش هر دانش آموز یک شهردار در بندر چابهار

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، اولین همایش دانش آموزان امروز، مدیران فردا با موضوع هر دانش آموز یک شهردار در بندر چابهار برگزار گشت.

همایش هر دانش آموز یک شهردار در بندر چابهار

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش منطقه آزاد چابهار گفت:باتوجه به اینکه مقطع ابتدایی یکی از مقاطع بنیادی و مهم در شخصیت کودک است باید برنامه هایی را در مدارس برگزار کنیم که به صورت یک فرهنگ در فکر دانش آموز تداعی شود.

محسن آسکانی اضافه کرد: این همایش سرآغازی برای فردای بهتر خواهد بود ودر طول سال برای 40 هزار دانش آموز برنامه خواهیم داشت تا بتوانیم جداسازی زباله ها و مدریت پسماند را در جامعه دانش آموزی فرهنگ سازی کنیم.

منصور رییسی مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری های چابهار وکنارک با اشاره به اینکه مدرسه جایی است که میتوانیم هر تغییر را در این ارگان مهم آغاز کنیم اضافه کرد:اگر بتوانیم مدیریت پسماند وجدا سازی پسماند های تر و خشک را برای دانش آموزان ابتدایی فرهنگ سازی کنیم در آینده ای نه چندان دور، چابهاری عاری از هرگونه زباله را خواهیم داشت.

رییسی ادامه داد:در ماه گذشته برای اولین بار جشنواره شهرپاک، شهروند مسول را برگزار کردیم که تهیه کنندگان فیلم های کوتاه بیش از 41 فیلم به جشنواره ارسال کردند که در انتها 12 فیلم کوتاه به مرحله نهایی راه یافته وان ها را برای تمامی شهروندان نمایش دادیم.

وی گفت:در این مرحله این فیلم را در بین دانش آموزان پخش کردیم تا دانش آموزان تاثیر پذیر ومسولیت پذیر داشته باشیم ودر روز های آینده با برگزاری پویش ها ومسابقات نقاشی و ورزشی وجشنواره های مختلف این رویداد ادامه خواهد داشت.

وبلاگ تکنولوپ سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "همایش هر دانش آموز یک شهردار در بندر چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش هر دانش آموز یک شهردار در بندر چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید