وزارت ورزش برنامه ای برای کاهش کارکنان ندارد ، نیازمند بازبینی در مدیریت های ورزشی هستیم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خبرنگاران/تهران وزیر ورزش و جوانان گفت: از برکات سفرهای استانی این است که از نزدیک مسائل را دیده و لمس کرده و با دید بهتری می توان تصمیم گیری کرد.

وزارت ورزش برنامه ای برای کاهش کارکنان ندارد ، نیازمند بازبینی در مدیریت های ورزشی هستیم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز سه شنبه 13 مهر ماه در سفر به شهرستان پیشوا اظهار کرد: ورزش جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف شکل گرفته و بیش از 40 سال برنامه ریزی و اجرا در این حوزه بر پایه انفاقاتی که در گذشته افتاده است.

وی ادامه داد: حدود یک قرن است که در کشورمان ورزشِ سامان یافته به شکل امروزی را داریم و این در حالی است که صاحب ورزش هایی با قدمت چند هزار ساله هستیم که اساس قوانین دیگر ورزش ها بوده و امروزه در دیگر کشورهای دنیا با عناوین دیگر اجرا می شوند.

وزیر ورزش و جوانان اعلام نمود: بیش از 1200 بازی بومی- محلی در کشور داریم که نزدیک به 440 مورد آنها دارای آیین نامه است.

سجادی اسم کرد: ورزش نیازمند محتوا، فکر و ایده است و نبود تجهیزات نمی تواند مانعی برای توسعه آن باشد ؛ کارکنان برخی ادارات ورزش که به صورت قراردادی و هیئتی کار می کنند با مسائلی در زمینه دریافت حقوق روبرو هستند.

این مقام مسئول بیان نمود: برنامه ای برای کاهش آمار کارکنان ورزش نداشته و وظیفه داریم با همفکری و کمک به نحو احسن مسائلشان را رفع کنیم.

وی ادامه داد: این افراد زینت ورزش هستند و تا امروز یاور و همراه ما بوده اند و اکنون که قرار است به شرایط و ایستگاه های خوب در کشور برسیم نمی توانیم آنها را پیاده کنیم.

سجادی خاطر نشان کرد: نیاز به بازبینی در مدیریت های ورزشی داریم تا فکر و روحیه نو به حوزه ورزش تزریق شود ؛ برای تکمیل پروژه های ورزشی هر جا نیاز باشد مافوق شرایط عادی کمک کنیم، حتما تسریع خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: پروژه استادیوم ورزشی پیشوا تا دهه فجر تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد و اگر زودتر این اتفاق بیفتد هم استقبال می کنیم.

سجادی در انتها سخنان خود تاکید کرد: از برکات سفرهای استانی این است که از نزدیک مسائل را دیده و لمس کرده و با دید بهتری می توان تصمیم گیری کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وزارت ورزش برنامه ای برای کاهش کارکنان ندارد ، نیازمند بازبینی در مدیریت های ورزشی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش برنامه ای برای کاهش کارکنان ندارد ، نیازمند بازبینی در مدیریت های ورزشی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید