وزیر کشور: اقلام ضروری و بهداشتی در کوهرنگ توزیع می گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، وزیر کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری دستور داد تا به تعداد احتیاج بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد، این بالگرد ها به منظور توزیع اقلام ضروری نظیر آرد، مواد غذایی و لوازم بهداشتی در منطقه ها سخت گذر و محاصره در برف بزودی وارد استان می گردد.

وزیر کشور: اقلام ضروری و بهداشتی در کوهرنگ توزیع می گردد

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، احمد وحیدی 27 بهمن ماه در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران این استان دستور داد تا به تعداد احتیاج بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: این بالگرد ها به منظور توزیع اقلام ضروری نظیر آرد، مواد غذایی و لوازم بهداشتی در منطقه ها سخت گذر و محاصره در برف بزودی وارد استان می گردد.

وزیر کشور ادامه داد: بعلاوه تعدادی ماشین آلات و تجهیزات برف روب از استان های فارس، اصفهان و خرم آباد برای بازگشایی محور های روستایی به تجهیزات استان اضافه می گردد.

در این نشست استاندار چهارمحال و بختیاری گزارشی از شرایط راه های روستایی و نحوه امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم استان به ویژه در شهرستان کوهرنگ ارائه داد.

راه ارتباطی بعضی روستا های چهارمحال و بختیاری هنوز مسدود است

وزیر کشور با بیان اینکه راه ارتباطی بعضی روستا ها در چهارمحال و بختیاری هنوز مسدود است، گفت: تعداد قابل توجهی ماشین آلات نیز به استان وارد شده است.

احمد وحیدی 27 بهمن ماه در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری برای آنالیز آخرین شرایط استان در پی بارش سنگین برف در جمع وبلاگ تکنولوپ، اظهار کرد: دستگاه های امدادی و خدماتی کوشش های بسیاری در این ایام داشتند و برای آنالیز آخرین شرایط استان این سفر انجام شد.

وزیر کشور با بیان اینکه راه ارتباطی بعضی روستا ها در چهارمحال و بختیاری هنوز مسدود است، گفت: ماشین آلات راهداری برای استان احتیاج بوده و تعداد قابل توجهی نیز به استان وارد شده است.

منبع: فرارو

به "وزیر کشور: اقلام ضروری و بهداشتی در کوهرنگ توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: اقلام ضروری و بهداشتی در کوهرنگ توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید