پنج منتقد کیم جونگ اون اعدام شدند

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، بر اساس گزارش ها، کره شمالی پنج کارمند وزارت اقتصاد را پس از آنکه سیاست های رهبری این کشور را مورد انتقاد قرار دادند، اعدام کرده است.

پنج منتقد کیم جونگ اون اعدام شدند

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، گمان می رود که این مقام های حزب کمونیست کره شاقتصادی 30 ژوئن سال جاری میلادی و پس از آن به دست جوخه اعدام سپرده شدند که درباره سیاست های اقتصادی رژیم سخن گفتند.

گفته می شود جزئیات گفتگوی آن ها به روسایشان گفته شد، سپس آن ها را به نشستی احضار کردند و آن ها توسط پلیس مخفی دستگیر شدند.

این پنج مرد که در مهمانی شام حزب حضور داشتند به صورت علنی درباره اقتصاد ایستا و راکد در کره شاقتصادی و ضرورت اصلاح صنعتی صحبت کرده بودند.

بر اساس گزارش دیلی ان. کی، این کارمندان درباره این مساله صحبت کردند که ضرورت دارد کره شاقتصادی به دنبال همکاری مشترک خارجی برای غلبه بر تحریم های تجاری باشد.

این روزنامه همچنین نوشت، به روسای وزارت اقتصاد به همراه کیم جونگ اون، رهبری کره شاقتصادی درباره این اظهارات گفته شد و سپس مقام ها تحقیقاتی را آغاز کردند. بعد از آن، این کارمندان به نشستی احضار، دستگیر و مجبور به اعتراف به تضعیف کشور شده و در نهایت اعدام شدند. همچنین خانواده های این افراد به یک اردوگاه سیاسی منتقل شده اند که محل اسکان مخالفان سیاسی در کره شاقتصادی است.

منبع: فرارو

به "پنج منتقد کیم جونگ اون اعدام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج منتقد کیم جونگ اون اعدام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید