کادیلاک اکس تی 4؛ خودرویی که قطعا 37 هزار دلار ارزش دارد!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، یکی از بخش هایی که بیشترین اندازه انتقاد در رابطه با طراحی را برای کادیلاک اکس تی 4 همراه داشته به چراغ های اصلی عقب مربوط می گردد. ادامه چراغ های روی ستون آن هم با الگویی نه چندان چشم نواز با سابقه کادیلاک در خلق منظره ها زیبا چندان جور در نمی آید.

کادیلاک اکس تی 4؛ خودرویی که قطعا 37 هزار دلار ارزش دارد!

کادیلاک از کراس اوور اکس تی 4 با مدل 2024 رونمایی کرد. کادیلاک در این بروزرسانی، خودرویی مجذوب کننده را پیش روی مخاطب قرار می دهد همچنان در نمای ظاهری یکی از برترین های کلاس خود در بازار جهانی محسوب می گردد.

در قسمت دماغه از همچنان چراغ های اصلی باریک و الگوی بومرنگی ادامه دارد. لوگوی مجذوب کننده برند نیز در مرکز جلوپنجره خودنمایی می نماید. استفاده از بافت تیره برای این قسمت یکی از راز های زیبایی اکس تی 4 است که به مراتب بهتر از عناصر کرومی مرسوم در بافت جلوپنجره، جواب داده است

یکی از بخش هایی که بیشترین اندازه انتقاد در رابطه با طراحی را برای کادیلاک اکس تی 4 همراه داشته به چراغ های اصلی عقب مربوط می گردد. ادامه چراغ های روی ستون آن هم با الگویی نه چندان چشم نواز با سابقه کادیلاک در خلق منظره ها زیبا چندان جور در نمی آید.

کابین میزبان مجموعا 33 اینچ نمایشگر دیجیتال است. این نمایشگر ها تراکم پیکسلی بالایی دارند تا تصاویر باکیفیتی را ارائه دهند. تریم چوب، فیبرکربن و عناصر کرومی در ترکیب با مواد اولیه دارای کیفیت بالا مجموعا محیط خاصی را با امضا کادیلاک ایجاد نموده اند.

گرم کن و تهویه صندلی ها به همراه ماساژور در تریم پرچمدار، سیستم صوتی از برند حرفه ای AKG با 13 اسپیکر، دستیار صوتی گوگل، هات اسپات 5 جی، شارژر بی سیم و... از دیگر ویژگی های کابین کادیلاک اکس تی 4 هستند. در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: کروز کنترل هوشمند، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نور بالای تطبیقی، ترمز اضطراری با قابلیت تشخیص عابر، شناسایی علائم ترافیکی مسیر و ... قابل اشاره هستند.

در بخش پیشرانه از همان تپنده مدل قبلی استفاده می گردد و بروزرسانی خاصی انجام نشده است. بدین ترتیب پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ کادیلاک اکس تی 4 برابر با 235 اسب بخار خروجی دارد و با جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک هماهنگ می گردد. قیمت پایه کادیلاک اکس تی 4 مدل 2023 از 37490 دلار در بازار آمریکا شروع می گردد که انتظار می رود مدل 2024 نیز با اختلافی جزئی در محدود 40 هزار دلار قرار داشته باشد.

منبع: فرادید

به "کادیلاک اکس تی 4؛ خودرویی که قطعا 37 هزار دلار ارزش دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادیلاک اکس تی 4؛ خودرویی که قطعا 37 هزار دلار ارزش دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید