کاهش دما در بسیاری از منطقه ها کشور، فردا تهران بارانی می گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا ابری همراه با وزش باد و بارش باران خواهد بود.

کاهش دما در بسیاری از منطقه ها کشور، فردا تهران بارانی می گردد

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه مالی وبلاگ تکنولوپ، با بیان این که امشب در استان های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال کردستان، اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می گردد گفت: شدت بارش ها در استان های ساحلی دریای خزر و شرق اردبیل است.

او ادامه داد: روز پنجشنبه بارش در شمال غرب تضعیف شده و در خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی، دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های البرز، تهران و سمنان، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و در سواحل دریای خزر رگبار باران گاهی رعدوبرق انتظار می رود.

بیشتر بخوانید

  • بارش برف در ارتفاعات البرز/ کاهش دما در نوار شمالی کشور

کارشناس هواشناسی اعلام کرد:با توجه به احتمال بارش برف امشب و روز پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی به ویژه ارتفاعات شمال و شمال شرق توصیه می گردد احتیاط های لازم در فعالیت های کوهنوردی در این ایام رعایت گردد.

او با بیان این که روز آدینه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در سایر منطقه ها کشور جوی پایدار پیش بینی می گردد گفت: روز شنبه در بخش هایی از شمال غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس در غرب کشور و روز یکشنبه هم علاوه بر سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز در بخش هایی از خراسان شمالی، دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

او با بیان که دمای هوا طی امشب و پنجشنبه ، سواحل دریای خزر، منطقه ها شمال غرب و ارتفاعات البرز کاهش دمای محسوس خواهد داشت گفت: در روز های پنجشنبه و آدینه در دامنه های جنوبی البرز و منطقه ها شرق و شمال شرق کشور دما کاهش می یابد.

کارشناس هواشناسی درباره آب وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و بارش باران است. بیشترین دمای تهران به 19 درجه و کمترین آن به 11درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش دما در بسیاری از منطقه ها کشور، فردا تهران بارانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دما در بسیاری از منطقه ها کشور، فردا تهران بارانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید