اخبار اقتصادی

ساعت هوشمند میبرو لایت در مقابل میبرو X1؛ کدام را بخریم؟

در این مطلب به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و بسیار محبوب از برند چینی میبرو می پردازیم؛ ساعت هوشمند میبرو لایت در مقابل میبرو X1. دو محصولی که اگر چه قیمت آن ها در بازار گجت های هوشمند بسیار نزدیک به یک دیگر است، اما یک سری تفاوت های قابل ملاحظه دارند که...

24 مهر 1402

ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو؛ کدام را بخریم؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند حرفه ای از دو برند شناخته شده دنیای تکنولوژی یعنی هواوی و آنر می پردازیم؛ ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو. این دو ساعت هوشمند اگر چه با قیمت های بسیار نزدیکی نسبت به هم در بازار گجت های هوشمند به فروش می رسند،...

18 مهر 1402

3 علت برای استفاده از کاور ساعت هوشمند

تقریبا تمام کاربران برای گوشی خود از کاور و محافظ نمایشگر استفاده می نمایند تا احتمال آسیب رسیدن به این گوشی های گران قیمت، کاهش پیدا کند. اما از سوی دیگر، بعضی کاربران بر این باور هستند که استفاده از کاور برای ساعت هوشمند و گجت های مشابه، زیاده روی است...

10 مهر 1402

آیا فصل دوم سریال خانم مارول ساخته خواهد شد؟

خانم مارول اگرچه بازخوردهای مثبتی از هواداران دریافت نکرد اما در نهایت به یکی از سریال های پیروز فاز چهارم دنیای سینمایی مارول و سرویس دیزنی پلاس تبدیل شد. با استقبال غیرمنتظره منتقدان و رضایت مارول از شش قسمت ابتدایی، حالا تنها سوال این است که آیا فصل...

5 مهر 1402

سومین جشن از سلسله برنامه های هفتمین جشن ملی پسته رفسنجان برگزار گردید

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، سومین جشن از سلسله برنامه های هفتمین جشن ملی پسته رفسنجان برگزار گردید.

29 شهریور 1402

آخرین تغییرات در حوزه نان، تغییر سهمیه آرد یارانه ای 300 نانوایی سنگک

در حالی شایع شده، آرد یارانه ای نانوایی های تهران حذف شده است که پیگیری تسنیم حاکی است، سهمیه آرد 300 نانوایی سنگک در تهران از نوع یک به نوع دوم تغییر پیدا نموده است.

29 شهریور 1402

برای خرید تلویزیون های 50 اینچی چقدر باید پول بدهید؟ ، این قیمت ها را ببینید

نگاهی به قیمت های بازار نشان می دهد انواع تلویزیون های ال ای دی 50 اینچ فراوری داخل زیر سقف 20 میلیون تومان عرضه می شوند.

26 شهریور 1402

محرومیت رونالدو، بنزما و نیمار از لیگ قهرمانان آسیا؟ ، افشاگری نشریه معتبر انگلیسی درباره شکایت علیه AFC

نشریه معتبر انگلیسی از شکایت چندین باشگاه آسیایی علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر مشارکت غیرقانونی باشگاه های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا اطلاع داد.

24 شهریور 1402

افت 4،4 درصدی تورم فراوری در بهار سال جاری

طبق آخرین داده های مرکز آمار نرخ تورم نقطه به نقطه تولیدکننده 42.4 درصد بوده که در مقایسه با تورم نقطه به نقطه فصل قبل 4.4 واحد درصد کاهش یافته است.

14 شهریور 1402

قیمت خانه در پاسداران ، میانگین قیمت ملک نوساز در پاسداران چند است؟

پاسداران یکی از عریض ترین محله های تهران است و از دهه های پیش مقصدی برای متقاضیان خانه ها و منطقه ها لوکس محسوب می گردد. اما اکنون کف و سقف قیمت آپارتمان نوساز در این محله متری چند میلیون تومان است؟

12 شهریور 1402

ریکاوری اطلاعات پس از ریست فکتوری بدون بک آپ

انجام بازنشانی تنظیمات کارخانه یا همان ریست فکتوری در دستگاه های اندرویدی می تواند یک راه چاره موثر برای برطرف مسائل مختلف مربوط به نرم افزار گوشی باشد. با این حال، این روش، منجر به از دست دادن تمام داده ها، از جمله عکس ها، فیلم ها، مخاطبین و سایر فایل...

11 شهریور 1402

چرا آمار مصدومان در باشگاه های بزرگ زیاد شد؟

در واقع در فصل تازه باشگاه های زیادی از جمله رئال مادرید و بارسلونا با مشکل مصدومیت بازیکنان خود روبرو شده اند و این اتفاق با توجه به اینکه بازی های کمی اجرا شده بسیار عجیب است.

8 شهریور 1402

ویراستار خوب می تواند نمره اثر را به حد اعلی برساند

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، مجید راستی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان استکه تا کنون بیش از 70 عنوان کتاب برای خردسالان و بچه ها نوشته است. او غیر از نویسندگی در حوزه­ ادبیات کودک، سردبیری مجله رشد کودک نیز در کارنامه فعالیت او قرار گرفته است.

4 شهریور 1402

دمو تریدینگ اکسکوینو با 10 هزار تتر مجازی آغاز شد؛ مجازی ترید کن، واقعی حرفه ای شو!

بازار آزمایشی، جدیدترین ویژگی پلتفرم رمزارزی اکسکوینو که امکان استفاده از 10 هزار تتر مجازی برای علاقه مندان به حرفه ای شدن در زمینه ترید را فراهم نموده، هم اکنون بر روی اکسکوینومارکت در دسترس است.

3 شهریور 1402

سپر به کتابفروشی ها آمد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، این کتاب در قالب رمان علمی و تخیلی نوشته شده و موضوعش در خصوص زمانی است که فعل و انفعالات خورشید وارد یک فرایند غیر طبیعی شده و سکونت در زمین به خطر می افتد.

28 مرداد 1402

صف بنزین با پنج فرضیه

محدودیت در دریافت بنزین در جایگاه ها با کارت سوخت شخصی، افزایش تقاضای هفته های پایانی تابستان، خرابی بعضی از نازل ها که در شلوغی ها اثرات آن خودنمایی می نماید، محدودشدن کارت های سوخت جایگاه دارها و بعضی شایعات؛ 5 علت اصلی شلوغی پمپ بنزین ها...

26 مرداد 1402

اجاره خانه نقلی با 15 میلیون تومان پول پیش!

برای اجاره خانه 40 تا 60 متری در شهرستان ورامین به حداقل 15 میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.

23 مرداد 1402

قیمت تازه دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز ، دلار امروز 41 هزار و 356 تومان شد

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه 18 مردادماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 356 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 596 تومان اعلام شد.

18 مرداد 1402

ورود جنجالی مایلی کهن به ماجرای کامیابی نیا و پریرا

کمال کامیابی نیا کاپیتان باتجربه و پرافتخار پرسپولیس که دراین فصل از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شده، در بخشی از گفتگوی جنجالی که چندی پیش به ماجرای حضور لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی فصل گذشته این تیم که طی نیم فصل بازی در جمع سرخپوشان با یک گل زده به...

15 مرداد 1402

بازگشت خودروی مشهور برند انگلیسی به ایران

طبق اخبار منتشر شده از واردات خودرو های ام جی، احتمالا باید شاهد حضور دو مدل ZS و HS از این برند انگلیسی ساخت چین باشیم. با توجه به جو حاکم بر بازار، این فرصت خوبی است تا ام جی بتواند شکست های حضور در بازار ایران را جبران کند.

10 مرداد 1402
تعداد: (420)