کسانی که دم از استقرار نظامیان چینی در کشور می زنند، جمهوری اسلامی را نمی شناسند

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، وزیر دولت هاشمی در رابطه با خبری مبنی بر استقرار نیروی نظامی چین در کشورمان بدنبال اجرای قرارداد 25 ساله، گفت: کسانی که این حرف را می زنند جمهوری اسلامی ایران را نمی شناسند.

کسانی که دم از استقرار نظامیان چینی در کشور می زنند، جمهوری اسلامی را نمی شناسند

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ تکنولوپ، یحیی آل اسحاق با حضور در استودیوی پخش زنده برنامه رو در رو شبکه چهارم سیما ضمن آنالیز سند همکاری 25 ساله ایران و چین اظهار کرد: تمام رسانه های بین المللی و اندیشکده های سیاسی هر یک به نحوی این مسئله را پیگیری نموده و از زاویه ای به این سند همکاری می نگرند.

وی در رابطه با علل اهمیت این موضوع در عرصه دنیای تاکید نمود و موشکافی این قرارداد را موجب از میان رفتن اتوماتیک وار بسیاری نگرانی ها و سیاه نمایی های حال حاضر مطرح کرد.

آل اسحاق به یکی از اصلی ترین مبانی انقلاب اسلامی اشاره نمود که در کلام امام (ره) و خط مشی ها نیز نمود دارد. آل اسحاق با بیان این مقدمه به قانون نفی سبیل اشاره نمود و گفت: مشرکین و کافرین اجازه سلطه و تسلط بر مسلمین را ندارند و یک مسلمان اجازه ندارد زیر سلطه غیر مسلمان قرار گیرد.

وی همچنین اصل 110 قانون اساسی را یادآور شد و گفت: مشخص خط مشی ها و جهت گیری های نظام از سوی رهبری مشخص و تایید و نیز تصویب می گردد. از طرفی مجموعه رفتار ما بعد از انقلاب و درگیری ما با استکبار دنیای برسر این مسئله است که آن ها می خواهند سلطه خود را بر کشورمان حفظ نمایند.

آل اسحاق با بیان این توضیحات نتیجه گرفت: امکان سلطه بر اساس یک بحث ایدئولوژیک امکان پذیر نیست.

وزیر پیشین بازرگانی اعلام کرد: پس جای نگرانی نیست که احساس کنیم این قرارداد ایجاد سلطه می نماید و این مسئله اصلا از ریشه، بی ضابطه است.

آل اسحاق در رابطه با خبری مبنی بر استقرار نیروی نظامی چین در کشورمان گفت: کسانی که این حرف را می زنند جمهوری اسلامی ایران را نمی شناسند.

وی یادآور شد: از زمانیکه تاریخ دنیا نوشته و تدوین شده، حتی 24 ساعت نبوده که کشوری بنام ایران نبوده باشد. هرچند ایران کوچک و عظیم شده، ولی اصل ایران همیشه بوده است پس جای نگرانی نیست.

آل اسحاق اضافه کرد: ما گردنه ای را پیش آمده ایم که تنها 30 درصد آن باقی مانده که ان شالله وعده الهی که حق است استقرار خواهد گرفت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کسانی که دم از استقرار نظامیان چینی در کشور می زنند، جمهوری اسلامی را نمی شناسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسانی که دم از استقرار نظامیان چینی در کشور می زنند، جمهوری اسلامی را نمی شناسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید