کسب نشان بهترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران به وسیله رایتل

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، لازم به ذکر است محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی راهبردی و مدیریت پروژه رایتل به نمایندگی از این شرکت، لوح تقدیر و تندیس اجلاس را دریافت کرد.

کسب نشان بهترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران به وسیله رایتل

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بزرگ ترین اجلاس استراتژی های توسعه خدمات، فراوریات و صادرات بهترین شرکت های ایران با عنوان طرح انتخاب ملی، پیروز به دریافت نشان ملی شفافیت در ارائه خدمات اینترنت و ارتباطات ایران شد.

اجلاس انتخاب ملی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولان وزارت صمت، معاون مالی دبیرخانه شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری- صنعتی و ویژه مالی، روسای اتاق های بازرگانی، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و دولتی و بهترین های صنعت ایرانی، صبح امروز 23 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار گردید.

در این اجلاس که با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی ها، خدمات و فراوریات ویژه و نوین مجموعه ها، یاری به توسعه فروش محصولات و خدمات، جذب حداکثری مشتریان با اعتبار بخشی جهانی، آنالیز فرصت های سرمایه گذاری و فراوری در منطقه ها آزاد و تجاری برگزار گردید، شرکت خدمات ارتباطی رایتل بنا به سوابق، دستاوردها و عملکرد مطلوب در بخش ملی در حضور مقامات و مسئولین مورد تجلیل و تقدیر نهاده شد.

لازم به ذکر است محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی راهبردی و مدیریت پروژه رایتل به نمایندگی از این شرکت، لوح تقدیر و تندیس اجلاس را دریافت کرد.

منبع: عصر ایران

به "کسب نشان بهترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران به وسیله رایتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب نشان بهترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران به وسیله رایتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید