استارت اولین انتقال بزرگ تابستانی زده شد؛ تور بزرگ برای شکار ستاره استقلال

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، طبق شنیده ها سپاهان هم درباره جذب محبی وارد عمل شده و مذاکرات خود با باشگاه پرتغالی را هم شروع نموده است.

استارت اولین انتقال بزرگ تابستانی زده شد؛ تور بزرگ برای شکار ستاره استقلال

به گزارش وبلاگ تکنولوپ سپاهانی ها اقدامات خود برای بستن تیمی قدرتمند را شروع نموده اند این در شرایطی است که یکی از بازیکنان مورد علاقه تیم سپاهان در جابجایی تابستانی محمد محبی است که این فصل گل های حساسی را برای استقلال در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رسانده است. درخصوص آخرین شرایط محبی طی روزهای گذشته در فرهیختگان نوشتیم که او حرف آخر را زده و اعلام نموده دوست دارد در استقلال بماند. این درحالی است که استقلالی ها برای تداوم همکاری با این مهاجم در گام اول باید چیزی در حدود 30 میلیارد تومان فقط هزینه رضایتنامه این بازیکن از باشگاه پرتغالی نموده و حال اینکه ماندن ستاره بوشهری و قرارداد جدیدی که با استقلال می بندد نیز تا چه مقدار خرج روی دست آبی ها می گذارد، گویا همین موضوع باعث شده است تا سپاهانی ها دست جنبانده و از نقطه ضعف باشگاه تهرانی نسبت به بی پولی این باشگاه استفاده نموده و مقدمات حضور محبی در اصفهان را فراهم نمایند.

از اصفهان خبر می رسد از سال گذشته محبی در فهرست سپاهان بوده اما این بازیکن اعلام می نماید برای دیده شدن بیشتر به منظور دعوت به تیم ملی میخواهد راهی استقلال گردد. البته محبی به هدف خود که همراهی تیم ملی در جام جهانی بود نرسیده اما به نظر می رسد ثبات فنی و ماندگاری او در استقلال و ادامه همکاری احتمالی وی با ساپینتو می تواند از حالا جایگاه او در ترکیب تیم ملی برای جام ملت های آسیا را تضمین کند.

طبق شنیده ها سپاهان هم درباره جذب محبی وارد عمل شده و مذاکرات خود با باشگاه پرتغالی را هم شروع نموده اند تا هدف فصل گذشته را محقق نموده و سال جاری این بازیکن را زردپوش کند. به نظر می رسد تصمیم باشگاه سانتاکلارا می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد هرچند با توجه به اینکه محمد محبی ابتدای فصل گذشته هم با تمایل باشگاه سپاهان برای بازگشت به اصفهان روبرو شد اما تیم استقلال را برای بازی انتخاب کرد؛ این موضوع به این معنی است که در جابه جایی قرضی و قطعی محمد محبی از سوی باشگاه پرتغالی رضایت بازیکن هم شرط است.

منبع: همشهری آنلاین

به "استارت اولین انتقال بزرگ تابستانی زده شد؛ تور بزرگ برای شکار ستاره استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت اولین انتقال بزرگ تابستانی زده شد؛ تور بزرگ برای شکار ستاره استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید